معاون آبفا لرستان خبر داد

لرستان خبر: معاون شرکت آبفا لرستان گفت: برای اجرای شبکه فاضلاب شهری در مناطق ۶۳ هکتاری و ۷۵ هکتاری مسکن مهر فرهنگیان اعتباری در حدود ۵۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

به گزارش لرستان خبر از خرم آباد، علی فلاح نژاد امروز در جمع خبرنگاران در خرم آباد اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب لرستان با پیگیری های انجام گرفته در راستای اجرای شبکه آب و فاضلاب شهری در خرم آباد موفق شده است که این شبکه را در سه منطقه در شهر خرم آباد اجرا کند.

معاون شرکت آبفا لرستان افزود: این شبکه در فازهای 63 هکتاری و 75 هکتاری مسکن مهر فرهنگیان در حال اجراست که برای اجرای این شبکه اعتباری حدود 500 میلیارد ریال برآورد شده است.

فلاح نژاد تصریح کرد: اجرای شبکه در منطقه 63 هکتاری مسکن مهر به اتمام رسیده و آماده بهره برداری است که در صورت خرید امتیاز توسط متقاضیان  و مشترکان نصب اشتراک برای آن ها در اولین فرصت انجام می گیرد.

معاون شرکت آبفا لرستان اظهار کرد: برای اتمام و تکمیل پروژه در منطقه 75 هکتاری باید با همکاری سازمان مسکن و شهرسازی یک مسیر و معبر برای انتقال خطوط شبکه تعیین شود تا کار شرکت آبفا ادامه پیدا کند.

فلاح نژاد در مورد شبکه داخلی 15 هکتاری شهر خرم آباد گفت: در حدود90 درصد از شبکه داخلی 15هکتاری شهر خرم آباد اجرا شده است که در صورت همکاری مشترکین در خصوص خرید انشعاب فاضلاب بزودی نسبت به وصل آن به شبکه اصلی اقدام می شود.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات