مدیرکل تامین اجتماعی لرستان خبر داد

لرستان خبر: مدیرکل تامین اجتماعی لرستان گفت: در سال گذشته به دو هزار و ۳۰۰ نفر بیمه بیکاری پرداخت شده است و این در حالی است که سازمان تامین اجتماعی استان ۱۲۰ میلیارد تومان از واحد های اقتصادی لرستان طلب دارد.

به گزارش لرستان خبر از خرم آباد، شهناز حمزه‌لویی امروز در حاشیه چهارمین همایش تجلیل از کار آفرینان نمونه استان لرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر سازمان تامین اجتماعی لرستان با 11 شعبه در سطح استان 5 شعبه اقماری و 4 کارگزاری به 40 درصد از جمعیت استان لرستان خدمات ارائه می دهد.

وی با بیان اینکه 203 هزار نفر از جمعیت استان لرستان تحت پوشش بیمه اجتماعی هستند گفت: با افراد و فرزندان تحت پوشش 690 هزار نفر از جمعیت استان لرستان از خدمات بیمه تامین اجتماعی بهره مند هستند.

وی عنوان کرد: 5 هزار 300 نفر بازنشسته سخت زیان آور در استان لرستان وجود دارد و استان در زمینه باز نشستگان سخت زیان آور رتبه اول را درکشور دارد .

حمزه لویی گفت: نسبت آمار بازنشسته افراد سخت زیان نسبت به جمعیت استان زیاد است  و می طلبد با حمایت های مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان دراین زمینه نظارت دقیقی صورت گیرد.

وی افزود: در سال گذشته به دو هزار و 300 نفر بیمه بیکاری پرداخت شده است و این در حالی است که سازمان تامین اجتماعی استان 120 میلیارد تومان از کارگاههای اقتصادی لرستان طلب دارد.

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان  تکریم ارباب رجوع را از اولویت های سازمان تامین اجتماعی استان ذکر کرد و گفت: هدف جلب رضایت و ارتقاء سطح رضایتمندی مردم است که باید مد نظر تمامی کارکنان باشد.

وی به تلاشهای استاندار درجذب سرمایه گذاران اشاره کرد و  افزود: جذب سرمایه گذاران می تواند در توسعه استان نقش بسزایی داشته باشند .

حمزه لویی با اشاره به اینکه یکی از بستر های مهم توسعه در استان لرستان ایجاد راههای مواصلاتی است گفت: ایجاد راه آهن دورود خرم آباد نقطه عطف در توسعه وپیشرفت استان است .

در این همایش از کارفرمایان گهر آبادان دورود ، صنایع پزشکی و بهداشتی افرند خرم آباد و شرکت پارسیان زاگرس کوهدشت به عنوان کارفرمایان کارآفرینان نمونه تجلیل شدند و کارخانه کاشی جم بروجرد به نمایندگی از لرستان به همایش ملی کارفرمایان کارآفرین راه یافت.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات