مدیرعامل آب منطقه ای لرستان خبر داد

لرستان خبر: مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان گفت: اجرای طرح ساماندهی رودخانه خرم آباد به عنوان یکی از طرح های موثر در توسعه و عمران شهری و زیباسازی شهر، به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

به گزارش لرستان خبر از خرم آباد، علی امید سیفی امروز  در جلسه ساماندهی رودخانه شهری خرم آباد اظهار کرد: اجرای طرح ساماندهی رودخانه خرم آباد به 200 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان افزود: شرکت آب منطقه ای استان با توجه به اهمیت این طرح، آماده هرگونه همکاری و همراهی با شهرداری خرم آباد در راستای اجرا و دستیابی به اهداف پیش بینی شده طرح شامل زیباسازی، بهسازی و عمران شهری است.

مجید کیانپور معاون امور عمرانی استانداری لرستان نیز در این جلسه اظهار کرد: به منظور ایجاد زیرساخت های مناسب گردشگری و توجه به موضوع زیباسازی و مبلمان شهری، طرح ساماندهی این رودخانه در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: برهمین اساس، طرح ساماندهی رودخانه خرم آباد در قالب سه فاز در طول مسیر داخل شهر، اجرا و عملیاتی خواهد شد.

معاون امور عمرانی استانداری لرستان بیان کرد: فاز اول این طرح از محل دریاچه زیباکنار تا پل حاجی، فاز دوم از پل حاجی تا پل شکسته و فاز سوم نیز از کوی جهاد گران تا دریاچه زیباکنار اجرا می شود.

وی تصریح کرد: اجرای طرح ساماندهی رودخانه خرم آباد به عنوان یک اقدام مهم و ماندگار در مسیر رشد و توسعه شهر خرم آباد ضروری است.

رودخانه خرم آباد(خرم رود) با عبور از داخل شهر خرم آباد، این شهر را به دو بخش تقسیم کرده است.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات