مدیرکل استاندارد لرستان:

لرستان خبر: مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی لرستان گفت: واحدهای تولیدی فاقد نشان استاندارد باید به صورت فصلی به سازمان استاندارد معرفی تا بعد از پلمپ به دستگاه قضایی معرفی شوند.

به گزارش لرستان خبر از خرم آباد، سعید نظامی مدنی درکمیته نظارت بر استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد در پروژهای عمرانی و ساخت و سازها استان، اظهار کرد: درسنوات گذشته فعالیتهای خوبی در زمینه مصالح ساختمانی صورت گرفته است، این فعالیتها کافی نیست و باید تداوم داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه فلسفه وجودی سازمان نظام مهندسی نظارت برمصالح ساختمانی است گفت: استاندارد مصالح ساختمانی مصوبه هیات وزیران است که در سال 84تصویب شد ونباید در این زمینه غافل شویم.

نظامی مدنی بیان کرد :سازمان نظام مهندسی وظیفه دارد لیست پروژه ها را در اختیار ناظرین قراردهد.

وی تصریح کرد: ناظرین باید مصالح ساختمانی از قبیل شن، بتن، میلگرد تاسیسات برقی و آسانسور چک کنند.

مدیر‌کل استاندارد و تحقیقات صنعتی لرستان بیان کرد: به صورت فصلی واحدهای تولیدی که فاقد نشان استاندارد هستند باید به سازمان استاندارد معرفی شوند تا بعد از پلمب به دستگاه قضایی معرفی شوند.

نظامی مدنی افزود: سازمان استاندارد بیشتر برپروژه های شخصی و خصوصی و شهرداریها نظارت می کند

مدیر‌کل استاندارد و تحقیقات صنعتی لرستان خواستارهمکاری و مشارکت سازمان نظام مهندسی با اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی شد و گفت: اگر سازمان نظام مهندسی با ما مشارکت و همکاری نداشته باشد حقوق مردم پایمال می‌شود.

انتهای پیام/ آ

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات