نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس:

لرستان خبر: نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: میزان سرمایه گذاری بخش خصوصی در عرصه مشارکت های اقتصادی از سال ۸۴ تا ۹۱ با کاهشی چشمگیر از ۴۱ درصد به حدود ۳۷ درصد کاهش یافته است.

به گزارش لرستان خبر از خرم آباد، عباس قاید رحمت امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل جدید و قدیم صنعت، معدن و تجارت استان لرستان، اظهار کرد: بسیاری از شاخص های اقتصادی کشور در طول هشت سال گذشته رشد منفی داشته که به عنوان مثال میزان سرمایه گذاری بخش خصوصی در عرصه مشارکت های اقتصادی از سال 84 تا 91 با کاهشی چشمگیر از 41 درصد به حدود 37 درصد تنزل یافته است.

وی افزود: درهمین راستا، نرخ رشد اقتصادی، بهره وری نیروی کار و بسیاری دیگر از شاخص ها و معیارهای اقتصادی و تولیدی کشور نیز دراین مدت، کاهش محسوسی یافته است.

قایدرحمت با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در کشور، تصریح کرد: رفع این مشکلات و فراهم کردن بستر مناسب برای رشد و توسعه اقتصادی کشور، نیازمند کار و تلاش بیشتر دولت در سایه یک برنامه علمی، کارشناسی و هدفمند با عزمی ملی و مدیریتی جهادی است.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکل جدی بیکاری در سطح کشور، گفت: استان لرستان بالاترین نرخ بیکاری کشور را دارد به نحوی که این استان در طول هفت سال گذشته، رتبه نخست بیکاری کشور را به خود اختصاص داده است.

وی با تاکید بر مشکلات و معضلات جدی اقتصادی استان لرستان، افزود: توجه صرف به موضوع تغییر و تحول در عرصه های مدیریتی، نمی تواند موجب رفع تمامی مشکلات موجود شود.

قاید رحمت اظهار کرد: حل مشکلات اقتصادی موجود در لرستان، نیازمند تدبیر مدیریتی و اقدامات هدفمند و موثر اجرایی در راستای بهره مندی از ظرفیت های ناشناخته و مغفول مانده استان است.

نماینده مردم دورود و ازنا با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی حاکم بر لرستان، سفره مردم استان را خالی کرده، گفت: رفع این معضلات اقتصادی، نیازمند توجه و عنایت ویژه دولت و دستگاههای اجرایی کشور در بخش ها و حوزه های مختلف است.

انتهای پیام/ ق

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات