نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس:

لرستان خبر: نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس گفت: در لرستان ۱۲.۸ میلیارد متر مکعب آب داریم که ۲ میلیارد از آن مصرف می شود و بقیه هدر می رود و متوسط کشور از نظر کشاورزی آبی ۴۰ درصد است و در لرستان ۲۵ درصد است.

به گزارش لرستان خبر از خرم آباد، عباس قائدرحمت امروز در جلسه شورای اداری لرستان اظهار کرد: تئارفات را باید کنار گذاشت و با صداقت حرف زد تا کشور را به درستی بسازیم، خیلی از مسائل مانند اقتصاد مقاومتی مطرح شده است که تحقق نیافته  است که همه به فرهنگ ناصحیح ما بر می گردد.

وی افزود: در کشور ما فرهنگ اقتصادی  صحیح وجود ندارد و همین امر سبب می شود که اختلاس در کشور رخ می دهد و این در حالی است که برخی از کارخانه ها و صنایع مهم در لرستان مانند مجتمع غذایی گهر در دورود به دلیل اختلاس و نفع طلبی برخی افراد سودجو به تعطیلی کشیده می شود.

قائد رحمت تصریح کرد: ما دستاورد های بسیاری داشته ایم مثلا در بحث هسته ای و نانو تکنولوژی رشد کرده ایم به طوری که از رتبه 250 به رتبه 8 رسیده ایم  ما در بحث نظامی بسیار رشد کرده ایم و دشمن جرئت تعرض به کشور را ندارد.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس اظهار کرد: علیرغم دستاوردهای علمی در کشور در برخی جاها کوتاهی داشته ایم و دولت تدبیر و امید اکنون باید با تمام توان و تلاش خود مشکلات برجای مانده از دوره های گذشته را برطرف کند.

وی بیان کرد: نرخ رشد بیکاری در لرستان بسیار بالاست و این در حالی است که در دولت های گذشته وعده اشتغال 16 میلیونی به مردم داده شده است و این در حالی است که این امر محقق نشده است و میانگین ساعات کاری در ایران حدود 25 دقیقه است که این آمار در دنیا به طور میانگین 5.5 ساعت اعلام شده است.

قائدرحمت افزود: مشکل اصلی در لرستان ناشی از تحریم ها و فشارهای اقتصادی نیست بلکه مشکل اصلی ناشی از سوء مدیریت در لرستان است که در پی مطرح شدن سؤالی مبنی بر اینکه مهمترین عامل بی ثباتی قیمت ها چیست؟ در پاسخ های دریافتی از بین مردم هدفمندی یارانه ها 2 درصد، تحریم ها 27 درصد و سوء میریت دولتی را 71 درصد اعلام کرده اند.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس گفت: در لرستان 12.8 میلیارد آب داریم که 2 میلیارد از آن مصرف می شود و بقیه هدر می رود و متوسط  کشور از نظر کشاورزی آبی 40 درصد است و  در لرستان 25 درصد است.

وی بیان کرد: هم افزایی و همکاری کمیسیون اجتماعی مجلس می تواند در توسعه لرستان نقش بسزایی داشته باشد.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات