ظهر امروز /

لرستان خبر: معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به همراه استاندار لرستان از آزاد راه خرم‌آباد ـ اراک بازدید کرد.

 

به گزارش لرستان خبر، ظهر امروز علی نورزاد معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور به همراه استاندار لرستان از آزاد راه خرم‌آباد ـ اراک بازدید کرد.

 

استاندار لرستان در این بازدید در خصوص این پروژه گفت: پروژه آزاد‌راه خرم‌آباد‌ ـ اراک با مشارکت و سرمایهگذاری قرارگاه سازندگی خاتمالانبیا به عنوان یکی از طرحهای مهم و زیربنایی استان لرستان اجرا میشود.

 

هوشنگ بازوند اضافه کرد: پروژه ملی آزادراه اراک ‌- خرم‌آباد به طول بیش از 135 کیلومتر و به منظور تسهیل در تردد و حمل نقل به عنوان قطعه تکمیل کننده محورهای اصلی و ارتباطی شمال به جنوب کشور اجرا میشود.

 

وی افزود: اجرای طرح آزاد راه اراک – خرم‌آباد به عنوان قسمتی از طرح بزرگ و ملی کریدور شمال به جنوب کشور از اهمیت ویژهای در ایجاد و توسعه زیرساختهای بخش حمل و نقل کشور استان برخوردار است.

 

این مسئول عنوان داشت: این پروژه به صورت مشارکتی و در قالب 60 درصد اعتبارات دولتی و 40 درصد مشارکت بخش خصوصی (مجری و پیمانکار) اجرا می‌شود.

 

بازوند گفت: احداث هر کیلومتر از این آزادراه حدود 50 میلیارد ریال هزینه دارد.

 

استاندار لرستان تصریح کرد: این پروژه در قالب چندین قطعه، اجرا می‌شود که عملیات اجرایی قطعه شماره سه آن به طول 20 کیلومتر درحال انجام است.

 

وی اظهار کرد: عملیات اجرایی قطعه شماره 4 آزادراه نیز به مسافت 15 کیلومتر و با اعتبار یک هزار و 500 میلیارد ریال در دست انجام است.

 

انتهای پیام/

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات