نماینده ولی فقیه در لرستان:

لرستان خبر: نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: اغلب خانواده‌ها به دنبال مهاجرت هستند و خیلی از ناهنجاری‌ها ناشی از بیکاری است.

به گزارش لرستان خبر، حجت‌الاسلام سید‌احمد میرعمادی در سفر هیئت دولت به لرستان در جمع مردم لرستان در ورزشگاه تختی خرم‌آباد ضمن خیر‌مقدم به رئیس‌جمهور گفت: اینجانب از طرف مردم شریف ولایتمدار و بابصیرت و مهمان‌نواز استان لرستان حضور هیئت دولت و شخص رئیس‌جمهور دانشمند، مبارز، یار و یاور امام و رهبری دکتر حسن روحانی و هیئت دولت را خوشامد می‌گویم.

 

وی خطاب به رئیس‌جمهور گفت: مردم لرستان 51 درصد رای خود را به شما داده‌اند و با رای دادن به جنابعالی امید به بهبود وضع زندگی و اقتصاد کشور دارند.

 

امام جمعه خرم‌آباد افزود: امروز توجه به اشتغال، معیشت، رفاه و آسایش و توجه به قشر کارگر و ضعیف از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

 

میرعمادی تصریح کرد: استان لرستان با تقدیم 6 هزار و 500 شهید، 14 هزار جانباز، 10 هزار آزاده و تحمل بیش از 500 بمب و موشک در دوران جنگ تحمیلی همواره پیشگام بوده است و از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

 

وی افزود: اشتغال و بیکاری نسل جوان امروز معضل اصلی استان لرستان است که با این وجود این استان در صدر آمار بیکاری کشور قرار گرفته است.

 

امام جمعه خرم‌آباد گفت: اغلب خانواده‌ها به دنبال مهاجرت هستند و خیلی از ناهنجاری‌ها ناشی از بیکاری است.

 

امام جمعه خرم‌آباد گفت: مردم از وضعیت نامطلوب اقتصادی و بیکاری رنج می‌برند و این موضوع می‌رود که به یک چالش تبدیل شود.

 

امام جمعه خرم‌آباد گفت: مردم همیشه در صحنه لرستان از جنابعالی انتظار دارند که لرستان را به صورت ویژه ببینید و زیرساخت‌های کسب و کار را در این استان فراهم کنید.

 

وی احیای کارخانه‌های نیمه‌ساخت مانند کشت صنعت و پتروشیمی، پارسیلون و ... را خواستار شد.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات