رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد خبرداد

لرستان خبر: رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت بروجرد از برپایی نمایشگاه ˈضیافتˈ ویژه فروش اقلام پر مصرف ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.

لرستان خبر، ˈمهدی شریف طبعˈ روز سه شنبه در جلسه تنظیم بازار بروجرد در محل اداره صنعت معدن و تجارت این شهرستان افزود: این نمایشگاه دارای 35 غرفه فروش انواع کالاهای پر مصرف و پر تقاضای مردم در ماه رمضان می باشد.
 

وی اضافه کرد: برنج، شکر، مواد پروتئنی و لبنی، تخم مرغ، گوشت و مرغ منجمد، از جمله اقلامی است که در نمایشگاه با 15 درصد تخفیف به شهروندان عرضه می شود.
 

به گفته وی به منظور دسترسی آسان شهروندان به زولبیا و بامیه نیز امسال غرفه ای از سوی اتحادیه قنادیها در نمایشگاه این شیرینی پر مصرف ماه رمضان را با قیمتی مناسب تر به مردم عرضه خواهد کرد.
 

شریف طبع افزود: همچنین برنج تایلندی، شکر و روغن ، گوشت منجمد داخلی و وارداتی، گوشت مرغ منجمد نیز با قیمتی ارزانتر از بازار در نمایشگاه عرضه خواهد شد.
 

وی اظهار داشت: به منظور دسترسی شهروندان و روزه داران به کالاهای با قیمت مناسب نیز در حال رایزینی با برخی فروشگاههای بزرگ شهر هستیم تا کالاهای خود را در قالب طرح ضیافت با تخفیف و فروش فوق العاده به شهروندان عرضه نمایند.
 

نمایشگاه ضیافت پنجم تا 13 تیرماه در محل نمایشگاههای تروکا بروجرد دایر می شود.

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات