معاون سیاسی استاندار لرستان تأکید کرد

لرستان خبر: معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان با اشاره به اینکه در حوزه پیشگیری باید عملیات‌های جدی‌تری داشته باشیم، بر ایجاد سامانه‌های اطلاعاتی تأکید کرد و متذکر شد: این سامانه‌های اطلاعاتی باعث می‌شوند که ما بتوانیم قبل از توزیع قاچاق کالا، اقدامات شایسته‌ای را انجام بدهیم.

لرستان خبر، سید سعید شاهرخی چهارشنبه‌شب در کمسیون کالا و ارز لرستان در خرم‌آباد ضمن تسلیت فرارسیدن هفتم تیر سالروز شهادت آیت‌الله بهشتی، گفت: باید در حوزه مقابله توان خود را دوچندان و گلوگاه‌ها و گذرگاه‌ها را شناسایی و با باندهای عمده برخورد جدی‌تری صورت گیرد.

 

وی عنوان داشت: انتظار ما از اعضای کمیسیون کالا و ارز لرستان این است که با قاچاق کالان و ارز به صورت کلان برخورد کنند و در این زمینه باید نقش صنعت و معدن، پلیس مبارزه با کالا قاچاق و ارز و ... پررنگ‌تر شود.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان با بیان اینکه برخورد جدی با دانه درشت‌ها در زمینه کالا و ارز در لرستان باید صورت گیرد، ابراز کرد: خوشبختانه قانون جدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز در اسفند سال گذشته نهایی و ابلاغ شده که با این قانون خیلی از معضلات قبل برطرف شده است.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان با بیان اینکه در قانون جدید نقش کمیسیون‌های استان‌ها پررنگ‌تر دیده شده است و در این زمینه باید منسجم‌تر عمل کنیم، عنوان کرد: اعضای این کمسیون‌ها باید هماهنگ باشند تا بتوانند در این زمینه موفق عمل کنند.

 

این مسئول اضافه کرد: کمیته پیشگیری با مسئولیت صنعت، معدن و تجارت، کمسیون اطلاعاتی توسط نیروی انتظامی و کمسیون فرهنگی با مسئولیت صدا و سیما باید در این زمینه وارد شده و اقدامات خوبی را انجام دهند.

 

وی عنوان داشت: یکی از کانال‌های قاچاق سوخت به عراق می‌تواند لرستان باشد که در این زمینه ایست و بازرسی‌ها باید فعال‌تر شوند.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان با بیان اینکه باید تیمی تشکیل شود و نتایج بازرسی‌ها را ارزیابی کرده و به کمیسیون ارجاع دهد، خاطرنشان کرد: در ارتباط با سازمان اموال تکمیلی در استان لرستان یک خواسته به حق است که در این زمینه مکاتباتی انجام گرفته و دبیرخانه این کمسیون باید آن را پیگیری کند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات