دادستان خرم‎آباد:

لرستان خبر: دادستان خرم‎آباد گفت: همه مسئولان و مردم باید تلاش کنند، ظرفیت‎های استان لرستان را به کشورهای دیگر معرفی کنند، چراکه استان لرستان از ظرفیت‎های خوبی در زمینه‎های مختلف گردشگری، منابع الهی و ... برخوردار است.

لرستان خبر، سعید رازانی عصر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت ایام ماه مبارک رمضان در خرمآباد، اظهار داشت: سرمایهگذاری در زمینه گردشگری در استان لرستان یک امر ضروری است که باید مورد توجه ویژهمسئولان و سرمایهگذاران قرار گیرد.

 

وی با بیان اینکه لرستان در بحث گردشگری دارای جاذبههای طبیعی، مذهبی و توریستی زیادی است که باید آنها را به تمام نقاط جهان معرفی کنیم، ادامه داد: امروز خیلی از کشورهای جهان به ویژه یونان روی این مسائل سرمایهگذاری کردهاند و درآمد خوبی دارند.

 

این مسئول بیان داشت: روستاهای هدف گردشگری در این استان باید شناسایی و برای سرمایهگذاری به بخشهای خصوصی معرفی شوند تا بتوانیم در این زمینه شاهد ایجاد اشتغال در استان لرستان باشیم.

 

وی اضافه کرد: استان لرستان باید گلستان شود و مردم انتظار دارند که مسئولان از همه فرصتها برای توسعه این استان نهایت استفاده را ببرند.

 

دادستان خرمآباد، توجه به واحدهای تولیدی در این استان را مهم برشمرد و عنوان کرد: امیدواریم با کمک هم واحدهای تولیدی را حمایت و مشکلات آنها را برطرف کنیم تا شاهد پیشرفت این واحدها در بخش تولیدی باشیم.

 

رازانی با اشاره به تشکیل کمیته قضایی و حمایت از سرمایهگذاران، اضافه کرد: یکی از اهداف مهم این کمیته، حمایت از سرمایهگذاران بخش خصوصی است، چراکه حمایت از واحدهای تولیدی موجب رشد و بالندگی ظرفیتهای موجود در لرستان میشود.

 

این مسئول ابراز کرد: مقوله اقتصاد یک مقوله بسیار مهم است و مقام معظم رهبری در نامگذاری امسال به آن اشاره کرده‌اند، به همین دلیل در این کمیته مصوباتی را برای توسعه اقتصادی استان لرستان در نظر گرفتهایم.

 

وی یادآور شد: در استان لرستان مشکلات عدیدهای میان کارگر و کارفرما داشتهایم که براساس مصوبات کمیته حمایت قضایی چنین مصوب شده است که بر علیه دستگاههای تولیدی اجرائیه صادر نشود تا از تعطیل شدن آنها جلوگیری شود، چراکه از یک طرف باید حمایت قضایی از کارگران صورت گیرد و از طرف دیگر باید از تعطیلی واحدهای تولیدی جلوگیری کنیم.

 

رازانی در پایان عنوان داشت: باید از ورود پروندهها به دادسراهای عمومی و انقلاب جلوگیری شود.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات