مدیرکل سابق پایانه‌های لرستان خبر داد

لرستان خبر: مدیرکل سابق پایانه‌های لرستان گفت: حدود 2 هزار و 600 دستگاه کامیون در مدت چندسال اخیر وارد ناوگان استان شد و ناوگان اتوبوسرانی و ناوگان سواری نیز به طور 100 درصد نوسازی شد که همین امر سبب شد لرستان از رتبه های آخر کشوری به رتبه های برتر کشور در این زمینه دست یابد.

لرستان خبر، نصرت‌الله حیدری شامگاه سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل پایانه های لرستان اظهار کرد: لرستان در مسیر کریدور شمال به جنوب کشور قرار گرفته است و شمال و جنوب و شرق و غرب کشور را بهع هم متصل می کند.

 

وی افزود: در سال های اخیر شاهد خدمات زیربنائی و روبنائی زیادی در راه های استحفاظی استان بوده ایم که این کارها سبب کاهش تصادفات و ایمنی بیشتری در راه های استان شده است که از جمله این کارها می توان به اجرای آموزش  قوانین و مقررات حمل و نقل اشاره کرد که سبب کاهش تصادفات شده است.

 

حیدری تصریح کرد: یکی از راه های رسیدن به کاهش تصادفات و ارتقاء بخش حمل و نقل مبحث نوسازی ناوگان حمل و نقل در زمینه بار و مسافر بود که با همکاری مدیریت ارشد استان حدود 2 هزار و 600 دستگاه کامیون در مدت چندسال اخیر وارد ناوگان استان شد و ناوگان اتوبوسرانی و ناوگان سواری نیز به طور 100 درصد نوسازی شد که همین امر سبب شد لرستان از رتبه های آخر کشوری به رتبه های برتر کشور در این زمینه دست یابد.

 

مدیرکل سابق پایانه های لرستان بیان کرد: یکی دیگر از فعالیت هاس سازمان پایانه های لرستان راه اندازی و نصب سیستم هوشمند "آی تی اس" جاده ای در سطح استان است که این سیستم های هوشمند برای نخستین بار در سطح استان و برای کنترل و افزایش ایمنی راه های استان نصب و راه اندازی شده اند.

 

وی اظهار کرد: همچنین اقدام به نصب و راه اندازی 20 دوربین نظارتی در سطح جاده های استان برای پوشش راه های استان و کنترل سرعت رانندگان و کنترل کردن شماره رانندگان متخلف به صورت آنلاین کرده ایم.

 

حیدری افزود: یکی از طرح های اقتصادی بزرگی که در کشور انجام شد اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها بود که خوشبختانه این طرح بدون هیچ مشکلی در سطح استان انجام شد و این در حالی بود که نرخ مواد سوختی  تغییر کرد.

 

مدیرکل سابق پایانه های لرستان بیان کرد: یکی از کمبودهای لرستان در بحث کارگروه صادرات غیر نفتی  نبود یک شرکت حمل و نقل بین المللی در لرستان بود که با پیگیری های انجام شده این کار در خرم آباد انجام شد.

 

وی گفت: در راستای ارائه آموزش های لازم به رانندگان در سطح استان بهترین سیستم آموزشی را برای شاغلان در این حرفه انجام دادیم که 36 هزار نفر دوره در سطح استان آموزش داده شد که قطعا این آموزش ها در کاهش تصادفات بسیار موثر بوده است.

 

حیدری اظهار کرد: نکته دیگر بحث شرکت های امدادخودرویی بود که 3 شرکت امداد خودرو در سال گذشته در استان راه اندازی شد و همچنین 4 مرکز معاینه فنی نیز در سطح استان راه اندازی شد و به بهره برداری رسید.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات