استاندار لرستان:

لرستان خبر: استاندار لرستان گفت: با توجه به شرایط اشتغال در استان و آمار بیکاری در این استان بانک های عامل باید نهایت همکاری را با طرح های اشتغال زا داشته باشند و در برابر آن‌ها مانع ایجاد نکنند و جلوی اجرای این طرح ها را نگیرند.

لرستان خبر، هوشنگ بازوند امروز در جلسه کارگروه اشتغال لرستان در خرم آباد اظهار کرد: با توجه به مصوبات در جلسه شورای عالی اشتغال که همه مدیران بانکی در جلسه حضور داشتند و شرایطی برای اجرای طرح ها در استان ارائه نشده است و ما نیز در این جلسه پیرو این شرایط به بانک‌های عامل فرصت می دهیم تا پایان تیرماه شرایط طرح ها را به طور جدی بررسی کنند.

 

بازوند تصریح کرد: مدیران عامل بانک ها باید شرایط طرح های ارائه شده به هر بانک را بر اساس تعهدات سپرده شده با دقت بررسی کنند و نسبت به پرداخت وام های بانکی برای آنان اقدام کنند.

 

استاندار لرستان بیان کرد: ما توقع داریم در جلسه بعدی که در اول مرداد ماه برگزار می شود بانک های سپه و بانک رفاه تسهیلات مربوط به طرح های اشتغال زا  را پرداخت کنند و نسبت به رفع مسائل و مشکلات این طرح ها اقدام کنند.

 

وی اظهار کرد:مدیران بانک ها باید با توجه به شرایط اقتصادی و وضعیت بیکاری استان به طور خود جوش اقدام به رایزنی هایی با مقامات بالا دستی در تهران کنند و نسبت به اخذ مجوز برای پرداخت تسهیلات اقدام کنند.

 

بازوند افزود: در مورد رفع مشکل کارخانه چیپس ازنا باید در یک جلسه جداگانه با حضور معاون برنامه ریزی استانداری به بحث بپردازیم و امیدواریم که بانک سپه که عاملیت پرداخت تسهیلات برای این کارخانه را بر عهده دارد نسبت به پرداخت تسهیلات خود اقدام کنند و این کارخانه شروع به کار کند.

 

استاندار لرستان با اشاره به پیشنهاد مدیرکل حمل و نقل و پایانه های لرستان مبنی بر ساخت و تکمیل مجتمع رفاهی الیگودرز بیان کرد: ساخت مجتمع رفاهی در مسیر الیگودرز به اصفهان مورد تأیید است و بانک رفاه کارگران لرستان باید نسبت به پرداخت 3 میلیارد ریال تسهیلات برای تکمیل و ساخت این مجتمع رفاهی اقدام کند.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات