رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان:

لرستان خبر: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان گفت: 129 فرصت شغلی از ابتدای سال جاری تا کنون در استان لرستان در بخش جهاد کشاورزی اشتغال ایجاد شده که اگر صندوق توسعه ملی 54 میلیارد تومان اعتبار را به ما بدهد بیش از 300 فرصت شغلی در لرستان ایجاد می‎شود.

لرستان خبر، مهرداد غضنفری  دیشب در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایهگذاری لرستان در خرمآباد، اظهار داشت: سازمان جهاد کشاورزی لرستان تعهد کرده در سالجاری سه هزار و 678 فرصت شغلی در استان لرستان ایجاد کند تا بخشی از مشکلات این استان در زمینه کشاورزی حل شود.

 

وی عنوان داشت: 129 فرصت شغلی از ابتدای سال جاری تا کنون در استان لرستان در بخش جهاد کشاورزی اشتغال ایجاد شده که اگر صندوق توسعه ملی 54 میلیارد تومان اعتبار را به ما بدهد بیش از 300 فرصت شغلی در لرستان ایجاد میشود و این در حالی است که کارهای نهایی برای پرداخت هفت میلیارد تومان این اعتبار انجام شده است.

 

غضنفری یادآور شد: در حوزه کشاورزی استان لرستان ظرفیت و پتانسیل‌های خوبی دارد که باید شکوفا شوند.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: ما به دنبال ایجاد اشتغال پایدار و مستقل هستیم که در این زمینه بانک‌ها نیز باید تسهیلات مورد نیاز را ابلاغ کنند.

 

این مسئول تصریح کرد: در مجموع 120 طرح در زمینه جهادکشاورزی برای گرفتن تسهیلات بررسی شده که باید بانک‌ها در این زمینه همکاری کنند. بیش از 36 هزار بهره‌بردار کشاورزی در لرستان وجود دارد.

 

غضنفری خاطرنشان کرد: از 800 هزار هکتار زمین زراعی در لرستان تنها 25 درصد کشت آبی هستند و مابقی به صورت دیم کشت می‌شوند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات