رئیس صنعت، معدن و تجارت لرستان:

لرستان خبر: رئیس صنعت، معدن تجارت استان لرستان گفت: در کنار صنایع تعطیل و طرح‎های مشکل‎دار لرستان به دنبال بررسی و حل مشکلات کارخانه‎ها و صنایع نیمه فعال و فعال در استان لرستان هستیم. همه تلاش خود را برای رفع این معضل به کار گرفته‎ام.

لرستان خبر، قدرتالله ولدی ظهر امروز در همایش روز ملی صنعت و معدن لرستان در خرمآباد اظهار داشت: از دو هفته گذشته تاکنون کمیته کاهش طرح‌های صنعتی در لرستان به منظور بررسی طرحهای مشکل‌دار استان لرستان به صورت رسمی آغاز به کار کرده است.

 

وی عنوان کرد: بنا بر کار این کمیته واحدهای مشکلدار در سطح استان لرستان را دعوت میکنیم، تا مشکلات آنها مورد بررسی قرار گیرد.

 

این مسئول ادامه داد: اگر خود سازمان صنعت و معدن بتواند، این طرحها را بررسی و مشکلات آنها را حل کند، معضلات پیش روی آنها به راحتی حل میشود.

 

ولدی یادآور شد: اگر ما نتوانیم، مشکلات این طرحها را حل کنیم، در روزهای شنبه که استاندار پر تلاش لرستان از ساعت هشت تا 11 صبح وقت خود را برای بررسی طرحهای مشکلدار در سطح استان قرار داده، آنها را در نزد مدیریت ارشد استان و مدیران عامل بانک‏ها بررسی کنیم و تا پایان همان هفته به نتیجه نهایی برای این طرحها دست پیدا کنیم.

 

رئیس صنعت، معدن تجارت استان لرستان تصریح کرد: در صورتی که در این جلسه که با حضور استاندار لرستان برگزار میشود، به یک نتیجه نهایی در استان دست پیدا نکنیم، یک نامهای با امضا استاندار لرستان به وزارت صنعت، معدن و تجارت میزنیم، تا آنها نیز از دستگاههای ملی برای رفع مشکلات این طرحها دعوت کنند.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: ما نیز این طرحها را به وزارت صنعت و معدن ارسال میکنیم، تا توسط نماینده این سازمان در استان در جلسه وزارت مورد بررسی قرار گیرند.

 

ولدی یادآور شد: در صورت نیاز به تسهیلات و دیگر امکانات این طرحها در وزارت بیشتر بررسی میشوند.

 

وی افزود: تلاش بنده حل و فصل مسائل و مشکلات صنایع مشکلدار استان لرستان است و در این مدت که مدیریت این سازمان را در استان لرستان به عهده داشتهام، همه تلاش خود را برای رفع این معضل به کار گرفتهام.

 

این مسئول بیان داشت: در این مدت بررسی مشکلات طرحهای زیادی را بررسی کردهایم که از جمله آنها مشکلات کارخانه سیمان خرمآباد، پارسیان زاگرس کوهدشت، خودروسازی زاگرس بروجرد، یخچالسازی خرمآباد، فولاد و ذوب آهن ازنا، ارمغان سبز یزدان، شرکت شیشه لرستان، آباد گوهر باباخانی، آب معدنی کمندان زاگرس و... بوده است.

 

رئیس صنعت، معدن تجارت استان لرستان ادامه داد: تاکنون مشکلات 20 کارخانهاستان لرستان مورد بررسی قرار گرفتهاند.

 

ولدی خاطرنشان کرد: فرو آلیاژ لرستان یکی از طرحهای بوده که در سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان لرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

 

وی در پایان متذکر شد: کارخانه سیمان خرمآباد یکی از کارخانههای است که در جلسه ملی بررسی طرحهای مشکلدار ارائه داده شده است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات