فرماندار ویژه بروجرد:

لرستان خبر: فرماندار ویژه بروجرد گفت: در خور بروجرد نیست که به عنوان دومین شهر لرستان مکان مورد نیاز نیروی انتظامی وجود نداشته باشد زیرا نیروی انتظامی به عنوان خادمان امنیت به مردم نقش بسیار پررنگی را در جامعه ایفا می کنند و زحمات آن ها قابل تقدیر است.

لرستان خبر، رضا آریایی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی بروجرد که با حضور مدیران انتظامی استان، امام جمعه  بروجرد و مدیران دستگاه های اجرایی بروجرد برگزارشد، اظهار کرد: کار تأمین امنیت وظیفه اصلی نیروی انتظامی  است که یکی از شاخص های مهم توسعه یافتگی جامعه محسوب می شود.

 

وی با اشاره به اینکه سرمایه گذار وقتی امنیت در جامعه حاکم باشد سرمایه گذاری می کند، تصریح کرد: اگر امنیت در جامعه برقرار شود بسیاری از مشکلات عدیده جامعه حل می شود که مهمترین آن بیکاری جوانان است که وقتی محقق نشود جوانان به سوی بزهکاری کشیده می شوند.

 

آریایی بیان کرد: بیکاری مهمترین علل اصلی بزهکاری در جامعه است که اگر سرمایه گذاری در کارخانجات انجام شود و اشتغال نیروی کار فراهم شود به درستی از ارتکاب جرم در جامعه کاسته می شود.

 

فرماندار ویژه بروجرد گفت: استاندار لرستان و معاونت عمرانی لرستان از فعالان عرصه عمران و پیشرفت هستند که برای تامین مشکل ساختمان اداری نیروی انتظامی از وجود آن ها بهره مند می شویم و این مشکل اساسی را برطرف می کنیم.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات