رئیس اداره جهاد کشاورزی بروجرد تاکید کرد

لرستان خبر: رئیس اداره جهاد کشاورزی بروجرد گفت: جلوگیری از هرگونه ساخت و ساز و تغییر کاربری در منطقه گلدشت بروجرد امری لازم است و این مهم فقط با همکاری دستگاه‌های مسئول و مدیریت یکپارچه شهری امکان‌پذیر است.

 لرستان خبر، رضا امینی ظهر امروز در جلسه کارگروه جلوگیری از ساخت و ساز و قطع درختان منطقه گلدشت بروجرد که در شورای اسلامی شهر بروجرد برگزار شد، گفت: باغ‌ها و اراضی کشاورزی منطقه گلدشت اهمیت ویژه‌ای دارند و حتی براساس سیاست‌های دولت به هیچ عنوان تغییر کاربری در آنها مجاز نیست.

 

وی افزود: در سال گذشته پنج پرونده و در ابتدای امسال هشت پرونده در خصوص برخورد با متخلفان و متعارضان به باغ‌ها و اراضی کشاورزی منطقه گلدشت بروجرد به دادگستری بروجرد ارجاع شده و با افراد برابر قانون برخورد می‌شود.

 

رئیس اداره جهاد کشاورزی بروجرد ادامه داد: به منظور جلوگیری از آسیب‌رسانی متخلفان به طبیعت بروجرد، نیروهای گشت این اداره در مناطق گلدشت، نظام‌آباد و ونایی، نظارت و کنترل روزانه دارند.

 

این مسئول اعمال مدیریت جامع را راهکاری عملی برای رفع معضلات گلدشت و دیگر مناطق گردشگری دانست و گفت: همکاری تمام دستگاه‌ها در این خصوص الزامی است، چون حفاظت از مناطق گردشگری با وظایف همه آنها مرتبط است

 

امینی در ادامه تاکید کرد: جلوگیری از هرگونه ساخت و ساز و تغییر کاربری در منطقه گلدشت بروجرد امری لازم است و این مهم فقط با همکاری دستگاه‌های مسئول و مدیریت یکپارچه شهری امکان‌پذیر است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات