مدیرکل کمیته امداد لرستان:

لرستان خبر: مدیرکل کمیته امداد لرستان گفت: کمیته امداد لرستان در سه ماهه نخست امسال در راستای ایجاد اشتغال در بین مددجویان برای تعداد 166 نفر از فرزندان مددجویان طرح اشتغال زایی اجرا شده و در این مورد مبلغ 14 میلیارد و 115 میلیون ریال تسهیلات به آنان پرداخت شده است.

لرستان خبر، ولی الله منتظری امروز در جمع خبرنگاران در خرم آباد، اظهار کرد: یکی از مهم ترین مسائل و مشکلات پیش رو در استان بحث اشتغال جوانان است که کمیته امداد این امر را یکی از اولویت های کاری خود قرار داده و در این جهت حرکت می کند.

 

وی افزود: در این راستا در سه ماهه نخست امسال برای تعداد 166 نفر از فرزندان مددجویان طرح اشتغال زایی اجرا شده و در این مورد مبلغ 14 میلیارد و 115 میلیون ریال تسهیلات به آنان پرداخت شده است.

 

منتظری با بیان اینکه استان لرستان دارای ظرفیت های خوب و مناسبی برای ایجاد اشتغال است، گفت: مددجویان این نهاد با دریافت تسهیلات اشتغال زایی می توانند از ظرفیت های بالقوه استان بهره لازم را ببرند و برای خود ایجاد اشتغال کنند.

 

مدیرکل کمیته امداد استان لرستان به نحوه دریافت وام اشاره کرد و افزود: مددجویان در ابتدا با شرکت در دوره های آموزشی این نهاد می توانند استعداد و علاقه خود را کشف کرده و در این راستا مشغول به فعالیت شوند و پس از تشکیل پرونده در نوبت دریافت وام قرار بگیرند.

 

وی عنوان کرد: در دیدار با خانواده های ایتام شهرستان چگنی از نزدیک با وضعیت مسکن و زندگی آنها آشنا شدیم که برای رفع مشکلات آن ها دستورات لازم به مدیران اجرائی ابلاغ شده است.

 

وی یکی از اولویت های کاری امداد را رفع مشکلات ساخت مسکن برای ایتام عنوان کرد و گفت: ما امیدواریم با همکاری خانواده های مددجو و کمک امداد تا 22 بهمن مسکن آن ها مورد افتتاح و استفاده قرار بگیرد.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات