مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان خبر داد

لرستان خبر: مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان گفت: گازرسانی به شهر سپیددشت لرستان ۲۲ بهمن امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

لرستان خبر، حشمت‌الله شمس خرم‌آبادی عصر امروز در جلسه ساماندهی اعتبارات ملی کشور که با حضور استاندار لرستان در خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون شرکت گاز استان لرستان از اعتبارات استانی استفاده نکرده و تنها از طریق اعتبارات ملی و منابع ملی شرکت گاز استفاده شده است.

 

وی ادامه داد: اعتبارات شرکت گاز کشور در قالب چند سرفصل است که این سرفصل‌ها به تفکیک به استان‌ها اعلام شده است.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر سه شهر استان لرستان مانند سپیددشت، درب‌گنبد و شورآباد فاقد گازرسانی هستند که برای گازرسانی به شورآباد اعتبار زیادی نیازمند هستیم.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان اضافه کرد: افتتاح پروژه گازرسانی به سپیددشت لرستان 22 بهمن امسال آغاز می‌شود.

 

وی تأکید کرد: این پروژه در سال 92 آغاز شده و 20 کیلومتر دیگر از این پروژه باقی مانده که پیمانکار قول مساعد داده طی 5 ماه آینده این 20 کیلومتر را به بهره‌برداری برساند.

 

شمس‌ خرم‌آبادی خاطرنشان کرد: مصرف سالانه گاز در استان لرستان یک میلیارد و 300 میلیون متر مکعب است که براساس سرانه مصرف ما باید 16.9 میلیارد تومان اعتبار به استان لرستان اختصاص می‌دادند اما اعتبار امسال شرکت ملی گاز لرستان 45 میلیارد تومان است یعنی این اعتبار افزایشی بیش از دو برابر را داشته است.

 

وی عنوان داشت: تلاش ما این است که این سه شهر استان لرستان را گازدار و در صورت تخصیص اعتبار، روستاهای اطراف خطوط لوله گاز تا جایی که در توان داشته باشیم را از نعمت گاز بهره‌مند کنیم.

 

این مسئول عنوان کرد: سال گذشته اعتبارات ملی شرکت گاز لرستان 25 میلیارد تومان بوده است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • داریوش فولادی

    با سلام و عرض خسته نباشی خدمت مهندس شمس از زحمات بی دریغ جنابعالی در گاز رسانی به شهر سپیددشت کمال تشکر و قدردانی را داریم .فولادی شودای شهر سپیددشت

نظرات