شهریور ماه امسال /

لرستان خبر: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد گفت: به منظور توسعه‌ صادرات غیرنفتی استان لرستان و در راستای تقویت و حمایت از تولیدات واحدهای اقتصادی استان، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد در نظر دارد تا با برنامه‌ریزی مناسب نسبت به اعزام هیئت اقتصادی از استان لرستان به کشور روسیه فدراتیو در شهریورماه سال جاری اقدام کند.

لرستان خبر، حسین سلاح‌ورزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از اعزام هیئتی تجاری و بازاریابی از لرستان به کشور روسیه فدراتیو خبر داد و گفت: این اعزام پیرو برنامه‌هایی است که اتاق خرم‌آباد برای گسترش ارتباطات تجاری و اقتصادی متقابل میان فعالان اقتصادی لرستان و کشورهای هدف تدارک دیده است.

 

این مسئول افزود: ملاقات با سفیر و رایزن اقتصادی ایران در روسیه فدراتیو، مدیران و اعضای اتاق‌ها و تشکل‌های بازرگانی و صنعتی در مسکو و ماخاچ کالا (جمهوری داغستان)، بازدید از نمایشگاه بین‌المللی مواد غذایی مسکو، مراکز تجاری و صنعتی و بازارهای تخصصی و سنتی مسکو و ماخاچ کالا (جمهوری داغستان) و همچنین ملاقات با بازرگانان و فعالان اقتصادی ایرانی مقیم روسیه برای تبادل اطلاعات در مسکو و ماخاچ کالا از جمله‌ برنامه‌هایی بوده که برای این سفر 6 روزه پیش‌بینی شده است.  

 

سلاح‌ورزی ابراز امیدواری کرد؛ با حضور پررنگ بازرگانان و فعالان اقتصادی لرستان در این هیئت، دستاوردهای مفیدی نصیب استان شود.

 

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد از علاقمندان به حضور در هیئت مذکور خواست در اسرع وقت با مراجعه به سایت اتاق خرم‌آباد به نشانی www.khdccima.ir و تکمیل فرم ثبت‌نام آمادگی خود را به امور بین‌الملل اتاق خرم‌آباد اعلام کنند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات