مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری لرستان:

لرستان خبر: مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری لرستان گفت: 10 درصد از مجموع آمار افراد جویای کار و بیکار خانواده های معظم شهدا و ایثارگران کشور مربوط به استان لرستان است.

لرستان خبر، ˈمهران علی پناهیˈ روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: استان لرستان بالاترین آمار بیکاری کشور را دارد.
 

وی با اشاره به اینکه در دولت های گذشته توجه چندانی به رشد و توسعه این استان نشده، اظهار کرد: یکی از برنامه ها و سیاست های محوری دولت تدبیر و امید، ایجاد زیرساخت های لازم برای رشد و توسعه اقتصادی و فراهم کردن فرصت های شغلی مولد و پایدار با هدف کاهش آمار بیکاری در استان لرستان است.
 

وی افزود: این اقدام مستلزم ایجاد و توسعه زیرساخت های لازم برای رونق فعالیت های اقتصادی و جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی در بخش های تولیدی و صنعتی است.
 

علی پناهی گفت: برهمین اساس، مدیریت اجرایی ارشد استان لرستان براساس سیاست ها و برنامه های اقتصادی دولت، اقدام های موثری در راستای رونق فعالیت های اقتصادی و تولیدی استان از طریق جذب و گسترش سرمایه گذاری های بخش خصوصی انجام داده است.
 

به گفته وی، در جریان سفر هیات دولت به استان لرستان، اجرای 79 طرح موثر عمرانی، اقتصادی، تولیدی، صنعتی و خدماتی در بخش های مختلف برای رشد و توسعه استان به تصویب رسید.
 

مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری لرستان به برنامه های مدون و منسجم حوزه بازرسی استانداری در راستای ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی اشاره کرد و گفت: عملکرد و فعالیت دستگاه های اجرایی استان در چند مرحله توسط کارشناسان و بازرسان این حوزه مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد.
 

به گفته وی، پاسخگو نبودن دقیق و شفاف به مراجعان در سطح مدیریت شهری و شهرداری ها از جمله بیشترین گزارش های دریافتی در خصوص تخلف های دستگاههای اجرایی استان لرستان است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات