معاون امور عمرانی استاندار لرستان:

لرستان خبر: معاون امور عمرانی استاندار لرستان گفت: با توجه به اینکه تا هفته دولت تنها 25 روز دیگر باقی مانده است، بنابراین همه فرمانداران شهرستان‎های استان لرستان موظف هستند، در این فرصت باقی مانده پروژه‎های قابل افتتاح در هفته دولت را به استان معرفی کنند، تا برنامه‎ریزی لازم برای افتتاح آنها توسط مسئولان انجام شود.

لرستان خبر، مجید کیانپور دیشب در نشست با خبرنگاران در خرمآباد، با اشاره به اینکه پروژههای آماده افتتاح در این هفته در بخشهای عمرانی، تولیدی، اقتصادی، زیرساختی و... در هر شهرستان باید اعلام شوند، عنوان داشت: قبل از هفته دولت باید این لیست تهیه شود، تا به یک جمعبندی کامل برای افتتاح آنها برسیم.

 

معاون امور عمرانی استاندار لرستان تصریح کرد: انتخاب پروژههای قابل افتتاح در هفته دولت باید واقعی، میدانی و بر مبنای عملکرد متولیان باشد، در این راستا فرمانداران باید تلاش زیادی داشته باشند.

 

این مسئول یادآور شد: در این فرصت باقی مانده بررسی میشود و پروژههای که نواقصی داشته باشند، از مرحله افتتاح خارج و پروژههای قابل بهرهبرداری جای آنها را بگیرند.

 

کیانپور ادامه داد: پروژههای باید در هفته دولت افتتاح شود که نمودی از رشد و توسعه استان و به طبع شهرستان باشد و با افتتاح آن مشکلی از مردم حل شود، بنابراین نباید پروژههایی به ظاهر افتتاح شوند.

 

معاون امور عمرانی استاندار لرستان گفت: پروژههای قابل افتتاح شهرستانها در هفته دولت باید به صورت ملی، استانی و شهرستانی سطحبندی شوند، تا برای افتتاح آنها و در صورت نیاز از مسئولان ملی و استانی استفاده و برنامهریزیهای درستی صورت بگیرد.

 

این مسئول ادامه داد: اگر پروژهای در هفته دولت قابل افتتاح و آماده بهرهبرداری نباشد، هیچ مشکلی وجود ندارد و ما آن را برای دهه فجر موکول میکنیم.

 

وی بیان داشت: فرمانداران باید لیست پروژههای قابل افتتاح هفته دولت را مدیر کل امور شهری استانداری لرستان و پروژههای دهه فجر را به معاونت امور عمرانی اعلام کنند.

 

کیانپور اظهار داشت: شش میلیارد تومان برای تکمیل ایستگاه پمپاژ جایدر پلدختر در نظر گرفته شده است.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات