مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان:

لرستان خبر: مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به سیاست های دولت مبنی بر گسترش فعالیت سازمان های مردم نهاد، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت های بالای سازمان های مردم نهاد، نقش موثری در رشد و توسعه کشور با همراهی و مشارکت گروههای مختلف مردمی به وی‍ژه نخبگان و فرهیختگان دارد.

لرستان خبر ،ˈعلی قربانی ˈ روز چهارشنبه در کارگروه تخصصی تشکل های مردم نهاد استان گفت: سازمان ها و تشکل های مردم نهاد، از جمله بازوان توانمند دولت در راستای پیشبرد امور و رشد و توسعه کشور محسوب می شوند.

 

وی افزود: تشکل های مردم نهاد، فرصتی قابل توجه و ظرفیتی مناسب برای جلب مشارکت های مردمی و همراهی و همکاری بیشتر اقشار مختلف در اجرای فعالیت ها و برنامه های دولت هستند.


قربانی با تاکید بر پیشینه درخشان ملت ایران در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: تقویت و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در ایران اسلامی همواره موجب سربلندی، عزت و اقتدار نظام و کشور شده است.
 

وی با تاکید بر لزوم حضور فعال تشکل های مردم نهاد در سطح جامعه، اظهار کرد: صدور مجوز و پیگیری امور تشکل های مردم نهاد از اولویت های مسوولان اجرایی استان در راستای فعالیت هرچه بهتر این نهادهای مردمی است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات