مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان:

لرستان خبر: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان گفت: طی سال‎جاری کم‎ترین تنش آبی در سطح کشور را استان لرستان داشته است که این امر برای ما و مردم لرستان جای امیدواری دارد.

لرستان خبر، مهدی اکبریان عصر امروز در جلسه برنامههای هفته دولت در جمع فرمانداران استان لرستان در خرمآباد گفت: طی سالجاری کمترین تنش آبی در سطح کشور را استان لرستان داشته است که این امر برای ما و مردم لرستان جای امیدواری دارد.

 

وی عنوان داشت: در هفته دولت 26 پروژه شرکت آب و فاضلاب شهری با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد تومان آماده بهره‏برداری است که با این طرحها مشکل آبی مردم لرستان در بسیاری از مناطق حل میشود.

 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان با اشاره به اینکه در حوزه آب شرب شهری حداقل تنش آبی را در کشور داشته‌یم که این امر چهارشنبه گذشته در وزارت نیرو نهادینه شد.

 

اکبریان اظهار داشت: در حوزه پروژه‌های ملی دو پروژه در لرستان فعال است که قابلیت امضاء دارند و به منظور افتتاح با حضور وزیرنیرو به لیست اضافه می‌شوند.

 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان گفت: تعداد پروژه‌های شاخص شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان هشت پروژه است که امیدواریم با همکاری همه مسئولان بتوانیم آنها را به بهره‌برداری برسانیم.

 

وی عنوان داشت: تلاش ما این است که تا پایان تابستان امسال در حوزه آب شهری لرستان حداقل تنش را در زمینه قطعی آب شرب داشته باشیم.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات