مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثار گران لرستان:

لرستان خبر: مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثار گران لرستان گفت: مسئولان باید مشکل بیکاری در استان را ویژه‎تر ببینند، زیرا بسیاری از معضلات جامعه از همین مشکل برمی‎آید و متاسفانه این معضل به درون خانواده‎های شهدا هم سرایت و ما را خجالت ایثار این افراد کرده است.

 لرستان خبر، مراد روشنی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرمآباد اظهار داشت: با توجه به اینکه شهدا و ایثارگران حق زیادی به گردن ما دارند و اگر امروز زنان و دختران ما در آسایش و امنیت زندگی میکنند، به برکت خون و دلاورمردی این ایثارگران و شهدا است، بنابراین ما باید حق آنها را به خوبی ادا کنیم و اجازه ندهیم، بیکاری که بالاترین آمار در استان لرستان را به خود اختصاص داده است، کام خانوادههای ایثارگر و شهدا را هم تلخ کند.

 

وی عنوان داشت: متاسفانه 6 هزار و 120 نفر از خانوادههای ایثارگران لرستانی بیکار هستند و دغدغه ادامه زندگی خود را با حال بیکاری دارند.

 

روشنی ادامه داد: طی 6 ماه فعالیت خود توانستهام، با رایزنیهای انجام شده و دیدارهای که به این منظور با کارخانجات و مسئولان استان داشتهام، 150 نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران استان لرستان را در کارخانجات و صنایع استان مشغول به فعالیت کنیم.

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثار گران لرستان گفت: زمانی که بنده در این اداره مشغول فعالیت بودهام، تنها یک‌هزار و 700 بیکار در بین ایثارگران لرستان وجود داشته است که متاسفانه امروز این آمار بسیار بالا و به 6 هزار و 120 نفر رسیده است که این امر عزم جدی مسئولان را میطلبد.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات