امروز /

لرستان خبر: کلنگ بزرگترین مجتمع خدماتی، رفاهی وگردشگری لرستان امروز در بلوار ورودی غرب شهرستان بروجرد به زمین زده شد که اعتباری بیش از ۳.۵ میلیارد تومان را به خود اختصاص داده است.

لرستان خبر، گلنگ بزرگترین مجتمع خدماتی، رفاهی و گردشگری لرستان امروز در بلوار ورودی غرب شهرستان بروجرد به زمین زده شد.

 

رضا محبی‌فر عضو هیئت مدیره مجتمع فرهنگی کوثر, در این مراسم که با حضور امام جمعه، فرماندار و روابط فرهنگی هیئات مذهبی استان و جمعی از مسئولان برگزار شد، اظهار کرد: امروز شاهد کلنگ زنی این مجتمع فرهنگی بزرگ هستیم تا شاهد رونق بیشتر اقتصادی و گردشگری در این شهرستان باشیم.

 

وی با اشاره به سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی و ایجاد تحول در اقتصاد و جذب سرمایه های بخش خصوصی افزود: این اقدام حرکتی در راستای عمل به اصل 44 است و در سالی قرار داریم که با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است و در این راستا بخش خصوصی که پیوسته در پی تمکین از منویات ایشان است امروز در این شهرستان پای کار آمده و با تلاش مسئولان و سرمایه داران شاهد این پروژه عظیم هستیم.
 

عضو هیئت مدیره فرهنگی مجتمع کوثر و روابط فرهنگی هیئات مذهبی استان تصریح کرد: در قسمت غربی شهرستان بروجرد هیچ جایگاه سوختی وجود ندارد و بیشتر جایگاه‌های سوخت این شهرستان در قسمت شرقی شهر ایجاد شده است و با ساخت این مجتمع این مشکلات موجود در خروجی غربی این شهرستان برطرف می شود.

 

محبی فر با اشاره این پروژه بیان کرد: این پروژه فرهنگی رقمی بیش از 3.5 میلیارد تومان را به خود اختصاص داده است که توانسته 30 نفر اشتغال زایی را به همراه داشته باشد.

 

وی افزود: این پروژه در 2 فاز ساخته می‌شود که حدود 8 هزار متر مربع است  که فاز اول آن مربوط به تاسیسات جایگاه سوخت با مساحتی بیش از 3 هزار و 120 متر مربع است و همچنین شامل پمپ بنزین و گازوئیل، رستوران، کارواش و دیگر خدمات رفاهی است.

 

عضو هیت مدیره فرهنگی مجتمع کوثر و روابط فرهنگی هیات مذهبی استان عنوان کرد: فاز 2 این پروژه مربوط به سرویس های رفاهی و گردشگری شامل هتل ها و سوئیت ها است  که 4 هزار و 800 متر مربع مساحت دارد.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات