نماینده ولی فقیه در لرستان:

لرستان خبر: نماینده ولی فقیه در لرستان روز یکشنبه در گردهمایی ائمه جمعه استان لرستان در دفتر امام جمعه بروجرد اهمیت فرهنگ را فراتر از اقتصاد دانست و افزود: تا زمانی که زیرساخت های فرهنگ در کشور فراهم نشود نمی توانیم در حوزه اقتصادی برنامه ریزی مدونی داشته باشیم و برای تحقق این شعار همکاری بیش از پیش همه، بویژه ائمه جمعه ضروری است.

لرستان خبر، حجت الاسلام والمسلمین ˈسید احمد میرعمادی ˈ با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان ˈاقتصاد، فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ گفت: رهبر معظم انقلاب راهکار اجرایی این هدف را در قالب مدیریت جهادی و عزم ملی مشخص کردند و ائمه جمعه باید با ترویج راهبردهای ایشان در جامعه، در راستای ایجاد فضای فرهنگی مناسب گام بردارند.
 

به گفته وی آن چیزی که اکنون دغدغه ائمه جمعه استان است مسایل فرهنگی است زیرا که دشمن در حالی که نتوانست در جبهه نظامی واقتصادی به این مملکت آسیب برساند از جبهه فرهنگی وارد شده است.
 

وی در بخش دیگری از سخنانش به وضعیت اشتغال استان اشاره کرد وگفت: ما باید نسبت به وضعیت اشتغال در جامعه توجه بیشتری داشته باشیم زیرا که داشتن شغل مطالبه اصلی مردم استان است.
 

امام جمعه خرم آباد سفر ریاست جمهوری به استان را موجب ایجاد امید در دل مردم استان عنوان کرد و افزود:مدیران استانی باید مصوبات این سفر را زودتر عملیاتی کنند تا مردم از آنها بهره ببرند.
 

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: مهمترین وظیفه ائمه جمعه تبیین معارف دینی در جامعه است.
 

حجت الاسلام میرعمادی تاکید کرد: امروز بزرگترین خدمت به بلاد و شهرها توسط ائمه جمعه صورت می گیرد.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات