استاندار لرستان:

لرستان خبر: استاندار لرستان ضمن تبریک هفته دولت با بیان اینکه در این هفته بیش از 857 طرح کوچک و بزرگ در لرستان به بهره‌برداری رسیده است، اظهار داشت: با بهره‌برداری از این طرح‌ها، بیش از 3900 فرصت شغلی در این استان ایجاد شده است.

لرستان خبر، هوشنگ بازوند عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید حوزه استاندار لرستان در ادامه از زحمات بهرام رشیدی‌نیا، مدیرکل سابق حوزه استاندار لرستان تقدیر و مسعود بهرام‌نژاد به عنوان مدیرکل جدید حوزه استاندار معرفی شد.

 

مسعود بهرام‌نژاد دارای مدرک تحصیلی دانشجوی کارشناسی ارشد رشته ادبیات فارسی است.

 

وی دوره‌هایی مانند کارمندی فیلم و سریال، مدیریت استراتژیک، مهارت‌های مدیریت عمومی، مبانی مدیریت علوی، تهیه‌کنندگی و گویندگی رادیو و تلویزیون، اصول روزنامه‌نگاری، روابط عمومی الکترونیک و مهارت‌های رایانه را طی کرده است.

 

بهرام‌نژاد آثاری نظیر 6 مقاله با موضوعات چالش‌های فرهنگ شهرنشینی در لرستان، فرهنگ مشارکت سیاسی در لرستان، بایسته‌های روابط عمومی، رسانه پیامک، فرصت یا تهدید، فرهنگ کیترینگ در صنعت هواپیمایی کشور، گویندگی در شبکه‌های تلویزیونی محلی را در کارنامه خود دارد.

 

وی مسئولیت‌هایی نیز نظیر مدیر روابط عمومی و مشاور مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان، عضو شورای عالی روابط عمومی سازمان صدا و سیما، دبیر روابط عمومی مراکز صدا و سیمای منطقه چهار کشور، دبیر شورای فرهنگی مراکز صدا و سیمای منطقه چهار کشور، مسئول ستاد اقامه نماز صدا و سیمای مرکز لرستان، مسئول شورای فرهنگی صدا و سیمای مرکز لرستان، مسئول روابط عمومی شورای امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان، عضو مجمع مشورتی جوانان نمایندگی ولی فقیه در استان لرستان، عضویت در 6 کارگروه و شورای فرهنگی دولتی و غیردولتی در استان لرستان (شورای اسلامی شهر خرم‌آباد، اتاق بازرگانی و صنایع معادن، امور آب استان و...)، مسئول هماهنگی رسانه‌ای مجمع نمایندگان استان لرستان، محقق، نویسنده، تهیه کننده، مجری و گویند شبکه‌های اول، دوم و سوم سیمای جمهوری اسلامی ایران و شبکه افلاک لرستان را برعهده داشته است.

 

بهرام‌نژاد در زمان مسئولیت‌های خود توفیقاتی نظیر مدیر نمونه سازمان صدا و سیمای مرکز لرستان در سال 1386، تهیه‌کننده و مجری برتر سازمان صدا و سیما طی سال‌های 81 تا 90، نویسنده برگزیده سازمان صدا و سیما در سال 91،92 و 93 را در کارنامه خود دارد.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات