فرماندار پلدختر :

لرستان خبر: فرماندار پلدختر گفت: اجرای پروژه مسکن مهر شهرستان کار بدون کارشناسی بوده که در آینده با مشکلاتی مواجه خواهد شد. طولانی شدن ساخت پروژه مسکن مهر این شهرستان درحالی است که پلدختر نخستین شهرستان در استان لرستان بود که عملیات اجرایی آن آغاز شد.

لرستان خبر،ˈقدرت اله ترابی نژادˈ روز چهارشنبه در شورای مسکن مهر شهرستان پلدختر افزود: یکی از مشکلات مسکن مهر پلدختر را عدم مناسب سازی معابر برای معلولان دانست و گفت: در واحدهای چهار طبقه مسکن مهر شهرستان آسانسور تعبیه نشده است.



فرماندار پلدختر نبود پارکینگ را یکی دیگر از مشکلات مسکن مهر پلدختر عنوان کرد و گفت: باید در مسکن مهر آسانسور و پارکینگ در مدت زمان کوتاهی تعبیه شود و مدت زمانی نیز برای آورده متقاضیان در نظر گرفته شود .



ˈترابی نژادˈ افزود: مسکن مهر را باید ایمن ساخت و مشکلات آن را حل کنیم تا متقاضیان رغبت داشته باشند تا در این واحدها زندگی کنند.
 

مدیر عامل بانک تجارت استان لرستان نیز از اختصاص142 میلیارد تومان به مسکن مهر شهرستان پلدختر خبرداد.



ˈسید امیر حسین دولت آبادیˈ گفت: از مجموع اعتبار 156میلیارد تومانی تا به حال 142میلیارد تومان پرداخت شده تا پروژه مسکن مهر شهرستان پلدختربا تعطیلی و رکود مواجه نشود.
 

وی مهلت 6 ماهه برای تمدید قرار داد مسکن مهر پلدختر را ناکافی دانست و گفت:با توجه به مسایل و مشکلات عدیده ای که در مسکن مهر این شهرستان وجود دارد بایستی تقاضای تمدید مهلت زمانی یک ساله برای قراردادها صورت گیرد.
 

مدیر عامل بانک تجارت لرستان گفت: برای هر واحد مسکن مهر در پلدختر اعتباری بالغ بر22میلیون و 800هزار تومان هزینه شده که با پایان مهلت زمانی شهریورماه ،مسکن مهر پلدختر با چالش جدی از لحاظ افزایش چند برابری میزان هزینه ها روبرو می شود .



ˈدولت آبادیˈ با بیان این که بحث تمدید مهلت زمانی قراردادهای مسکن مهر در هیات وزیران مصوب می شود و این مسئله در اختیار بانک تجارت استان نیست افزود: بیش از 91دصد اعتبارات مسکن مهر پلدختر از طریق بانک تجارت پرداخت شده است .

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات