رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت لرستان:

لرستان خبر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: ما باید ظرفیت‌های لرستان به ویژه در زمینه میراث فرهنگی و گردشگری به سرمایه‌گذاران خارجی و لرستانی‌های مقیم خارج کشور معرفی کنیم.

لرستان خبر، قدرت‌الله ولدی ظهر امروز در جلسه شورای لرستانی‌های مقیم خارج کشور اظهار داشت: با توجه به اینکه جذب سرمایه‌گذاران لرستانی مقیم کشورهای خارجی می‌تواند در توسعه همه جانبه استان تاثیر بسزایی داشته باشد، اما متاسفانه جزء سازمان صنعت و معدن مابقی دستگاه‌های اجرایی اطلاعات به روزی در خصوص حوزه سرمایه‌گذاری لرستان ارائه نداده‌اند.

 

وی با اشاره به اینکه اطلاعات مربوط به حوزه سرمایه‌گذاری لرستان در سال 85 جمع‌آوری شده، عنوان داشت: برای جذب سرمایه‌گذاران لرستانی مقیم خارج کشور باید اطلاعات در این خصوص به روز و دستگاه‌های اجرایی با ما همکاری لازم را داشته باشند.

 

ولدی با بیان اینکه در سال‌های گذشته سی دی، کتاب و ... به سه زبان فارسی انگلیسی و عربی در سازمان صنعت و معدن برای سرمایه‌گذاران خارجی و داخی تهیه شده است، افزود: برای به روز رسانی آنها نیازمند اعتبارات ویژه‌ای از سوی استانداری لرستان هستیم، بنابراین اگر می‌خواهیم لرستانی‌های مقیم خارج کشور را برای سرمایه‌گذاری به این استان جذب کنیم، باید زمینه‌های مناسب را برای آنها فراهم کنیم.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات