معاون وزیر‌ تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

لرستان خبر: معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: آموزش و ترویج کارآفرینی در همه عرصه‌ها و گسترش ارتباط مراکز کارآفرینی با دانشگاه‌ها باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

لرستان خبر، حسن طایی عصر امروز در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی بروجرد در جمع خبرنگاران افزود: کارآفرینی یکی از اصلیترین فعالیت‌های حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دستگاه‌های تابعه است.

 

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی کار آفرینی و مدرسه برای همه اقشار جامعه در راستای دستیابی به این مهم باید اجرایی شود.

 

 طایی ادامه داد: امروزه کار آفرینی نیاز کشور بوده و این موضوع یکی از مسائل اصلی است که همه نهادهای سیاست‎َگذاری و برنامهریزی به آن می‌پردازند.

 

وی با اشاره به تشکیل کانون کارآفرینی در هر استان تاکید کرد: با تشکیل این کانون لایحه سازمان نظام کارآفرینی در دستور کار کمیسیون اجتماعی دولت قرار میگیرد.

 

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: در صورت شکل‌گیری این سازمان همه کانون‌ها می‌توانند در ذیل آن حرکت کرده و فعالیت‌های قابل قبولی ارائه دهند.

 

 طایی تصریح کرد: مراکز کارآفرینی می‌توانند برنامه‌هایی در دانشگاه‌ها، دبیرستان‌ها، اتحادیه‌های تجاری و انجمن‌های صنفی در استان ارائه دهند.

 

وی با اشاره به تشکیل کانون‌های کارآفرینی اظهار کرد: صندوق‌های سرمایهگذاری که با اعتبارات مردمی شکل گرفته در راستای این هدف قرار دارد.

 

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان داشت: در عرصه کارآفرینی معرفی کارآفرینان نمونه و قرار دادن آنها به عنوان الگو در رواج این فرهنگ بسیار تاثیرگذار است.

 

طایی عنوان کرد: دستگاه‌های دولتی باید زمینه را برای فعالیت کارآفرینان فراهم کرده و در مواقع مورد نیاز تسهیلاتی را در اختیار آنها قرار دهند.

 

وی بروجرد را قطب صنعتی در منطقه زاگرس خوانده و اضافه کرد: کارخانه نساجی شهرستان بروجرد امکان گسترش و توسعه و همچنین معرفی آن به عنوان یک برند ملی را دارد.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات