در راستای حمایت از تولید داخلی /

لرستان خبر: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بروجرد گفت: دومین نمایشگاه‌ تخصصی – لوازم خانگی در راستای حمایت از تولید داخلی در سطح کشور در بروجرد برگزار شده است.

لرستان خبر، محمدمهدی شریف‌طبع شامگاه سه‌شنبه در مراسم افتتاحیه نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی در این شهرستان افزود: برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی علاوه بر حمایت از تولید داخلی موجب رونق اقتصادی و کاهش نرخ بیکاری در جامعه می‌شود.

 

وی ادامه داد: نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی بعد از نمایشگاه صنعت ساختمان دومین نمایشگاه تخصصی بوده که در شهرستان بروجرد برگزار می‌شود.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بروجرد اضافه کرد: شرکت‌های ما در این نمایشگاه حضور داشته و فرصت اعطای نمایندگی را به اصناف شهرستان بروجرد فراهم می‌کند.

 

شریف‌طبع اظهار کرد: ارائه رقابت سالم، معرفی برند ایرانی، معرفی اصناف به صنعتگران، ایجاد نمایندگی در سطح شهرستان و حذف واسطه‌ها از جمله اهداف مهم برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی است.

 

وی با اشاره به فعالیت 60 غرفه لوازم خانگی در این نمایشگاه خاطرنشان کرد: قیمت محصولات ارائه شده، توسط شرکت‌ها حدود 15 تا 20 درصد با قیمت بازار تفاوت دارد.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بروجرد تاکید کرد: حضور نمایشگاه‌های تخصصی در سطح شهرستان موجب شده، تا شهروندان بتوانند به راحتی جدیدترین محصولات خانگی را خریداری کنند.

 

شریف‌طبع با اشاره به حضور 30 شرکت داخلی در این نمایشگاه بیان داشت: تمام محصولات ارائه شده در این نمایشگاه تولید داخل است و این نمایشگاه از اول مهر ماه به مدت 4 چهار روز برپا است.

                                                     

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات