نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی :

لرستان خبر: نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: از رییس جمهور تقاضاداریم که بحث اشتغال در استان لرستان را نه در حرف که در عمل جدی بگیرد زیرا استان لرستان همچنان استان اول بیکار کشور است ما که از این وضع خجالت می کشیم اما هیچ دولت و مسئول اجرایی تا کنون خجالت نکشیده است.

لرستان خبر، ابراهیم آقا محمدی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی، افزود: آمریکا ثابت کرده حتی به قراردادهای بین المللی و توافقات رسمی بی اعتنا است که نمونه آن تحریم های اخیر علیه اشخاص ایرانی است.
 

وی تصریح کرد: ضمن تشکر از موضع رئیس جمهورمبنی بر عدم ملاقات با اوباما که سناریوی غرب زدگان را ناکام گذاشت تأکید می کنم حضور رئیس جمهور همزمان با مذاکرات هسته ای در نیویورک فرصتی است که به زیاده خواهی های آمریکا جواب قاطع داده شود که ضربه ای از خطوط قرمز عدول صورت نگیرد چرا که غیر از این مورد قبول ملت نیست.
 

آقا محمدی همچنین افزود: با توجه به فرسودگی خط آهن دورود اندیمشک که هر چند وقت شاهد حوادث ناگوار در آن می باشیم توجه وزیر راه و شهرسازی را به ترمیم این خط و دستور تسریع در ساخت راه آهن دورود خرم آباد، اندیمشک جلب می کنم.
 

وی تصریح کرد: از نجفی سرپرست وزارت علوم می خواهم که جلوی سو استفاده برخی از مسئولان واحدهای دانشگاهی مثل سرپرست دانشگاه پیام نور را بگیرد.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات