مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان خبرداد

لرستان خبر: مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان از آغاز نام نویسی متقاضیان در جشنواره کارگر و گروه های کار نمونه استان خبر داد.

لرستان خبر، علی آشتاب روز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: علاقه مندان برای حضور در جشنواره امتنان از کارگران و گروه های کار نمونه استان بامراجعه به آدرس اینترنتی kn93.mcls.gov.ir نسبت به نام نویسی اقدام نمایند.
 

وی اظهار داشت : نقش موثر این قشر زحمتکش در رونق اقتصادی در سال اقتصاد و فرهنگ وهمچنین سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی بسیار تاثیر گذار بوده و بایستی برای کاهش مشکلات و ارتقای منزلت و جایگاه اجتماعی آنان تلاش مضاعف کرد.
 

وی افزود : مرحله ی مقدماتی شناسایی و ثبت نام کارگران و گروه های کار نمونه ی استان لرستان ، آغاز شده است و تا 20 مهر ماه سال جاری ادامه دارد.
 

وی با اشاره به برگزاری جشنواره امتنان از کارگران و گروه کار نمونه استان اظهارداشت : هدف از برگزاری این جشنواره ، شناسایی و معرفی کارگران و گروه کارهای نمونه استان است و تمامی کارفرمایان، تعاونگران، واحدهای تولیدی صنعتی، کشاورزی و خدماتی می توانند برای ثبت نام کارگران و گروه کارهای نمونه خود اقدام کنند.
 

آشتاب با بیان اینکه کارگرانی که خود را واجد شرایط می دانند نیز می توانند نسبت به ثبت نام در جشنواره اقدام کنند، یادآور شد: معیار معرفی کارگران نمونه در مرحله مقدماتی رعایت شئونات اسلامی و اصول اخلاق، مسئولیت پذیری، وجدان کاری، نظم و انضباط و نوآوری است.
 

جشنواره 'امتنان از کارگران نمونه' لرستان در سال گذشته با نام نویسی 210 نفر و برگزیده شدن پنج نفر برگزارشد.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات