معاون استاندار لرستان:

لرستان خبر: معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: کوهدشت جایگاه خوب و عالی از لحاظ امنیتی برخلاف جایگاه بیکاری خود در استان و کشور دارد، از این رو سرمایه‎گذاران باید به این چنین شهرهای اعتماد کنند و سرمایه خود را در این شهرها به کار بگیرند، تا مشکل اشتغال جوانان به حداقل برسد.

لرستان خبر، از کوهدشت سید سعید شاهرخی ظهر امروز در جمع مدیران دستگاههای اجرایی این شهر گفت: شایسته نیست، مردمی با این عظمت، نجابت و داشتن بزرگانی چون آیتالله آدینهوند و مروجی در رتبه آخر بیکاری کشور قرار بگیرند.

 

شاهرخی ادامه داد: از لحاظ امنیت استان لرستان رشد خوبی داشته است، این در حالی است که از 14 آیتم شاخص برای امنیت 11آیتم ارتقا پیدا کردهایم و در مجموع استانی رتبه 24 را در بین سایر استانها دارا هستیم و این رتبه برعکس بیکاری هرچه بالا باشد، بهتر است.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان خاطرنشان کرد: در جرائم خشنی مانند چاقوکشی، قتل و... نیز استان لرستان امنترین استان کشور است و شهرستان کوهدشت نیز جز امنترین شهر لرستان است.

 

شاهرخی همچنین از مردم خواست درباره مسائل امنیتی به خوبی عمل کنند و خطاب به مسئولان استانی گفت: اجازه نمیدهیم، حتی یک منطقه ناامن در لرستان داشته باشیم و در این راستا به صورت جدی پیگیر هستیم.

 

وی ادامه داد: اینکه لرستان یک استان امن است، حرف من نیست، بلکه بر اساس آمار و ارقام واقعی اعلام می‏شود.

 

این مسئول تصریح کرد: در شهرستان کوهدشت برعکس سایر شهرهای استان یک نقطه ضعیف از نظر امنیت به وفور دیده میشود، اما سایر شهرهای کشور که جرائم بالای در آنها رخ می‏دهد و از نظر آمار رتبه خوبی ندارند، به خوبی استان و شهر خود را امن جلوه می‏دهند که بر همین اساس است، سرمایهدارن آن منطقه امن میدانند و با پول خود در آنجا اشتغال ایجاد میکنند.

 

وی به مردم کوهدشت برای رفع مشکلات آنها قول مساعد داد و گفت: انتظار ما از فرماندار جدید این است که تمام تلاش خود را برای پاک کردن چهره محرومیت از صورت این شهر به کار گیرد.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات