در دیدار هیئتی از دانشگاه بوستون آمریکا از لرستان /

لرستان خبر: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد در خصوص دیدار هیئتی از دانشگاه بوستون آمریکا گفت: در این دیدار این هیئت شیفته‌ جاذبه‌های گردشگری لرستان شده بودند و همین موضوع باعث شد آنها بحث خواهرخواندگی خرم‌آباد و ایالت بوستون آمریکا را به صورت مقدماتی مطرح کنند که قابل بررسی است.

لرستان خبر، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد عصر دیروز در جمع خبرنگاران در خصوص دیدار هیئتی از دانشگاه بوستون آمریکا بیان داشت: هیئتی شش نفره از دانشگاه بوستون آمریکا که در سفری 24 روزه به ایران سفر کرده‌اند، امروز از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد بازدید و با رئیس این اتاق گفت‌وگو کردند.

 

در این دیدار این هیئت شیفته‌ جاذبه‌های گردشگری لرستان شده بودند و پرسش‌های بی‌شماری در مورد توانمندی‌های مختلف لرستان داشتند که به دقت اطلاعات کافی در اختیار آنها قرار گرفت.

 

حسین سلاح‌ورزی اظهار داشت: در این دیدار همچنین ظرفیت‌های گوناگون لرستان را در حوزه‌های مختلف کشاورزی، صنعت، معدن، گردشگری و... به آنها معرفی شد که این هیئت علاقه‌ بسیاری به گسترش روابط در حیطه‌های مورد اشاره از خود نشان داد.

 

سلاح‌ورزی بیان داشت: تلاش کردیم، شرایط بازدید از جاذبه‌های خرم‌آباد را برای این هیئت فراهم کنیم که مورد استقبال آنها قرار گرفت.

 

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد عنوان داشت: در پایان نیز بسته‌ای مرکب از هدایای فرهنگی لرستان به آنها اهدا شد.

 

سلاح‌ورزی گفت: بعد از ظهر دیروز این هیئت خرم‌آباد را به مقصد خوزستان ترک کردند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات