فرماندار خرم آباد :

لرستان خبر: فرماندار خرم آباد گفت: برخی دستگاهها در شش ماهه نخست امسال حتی یک فرصت شغلی جدید نداشته اند که این معضل برخلاف فرصت های پیش بینی شده در سند اشتغال است.

لرستان خبر، حبیب الله خجسته پور روز چهارشنبه در جلسه کارگروه اشتغال خرم آباد، مجموعه مدیریت، شرایط دستگاه و سایر شرایط خارج از دستگاههای اداری را عامل این مشکل دانست و افزود: امسال 18 طرح در کارگروه اشتغال خرم آباد تصویب شده که از این میزان تنها چهار طرح موفق به دریافت تسهیلات شده است.
 

وی اظهار داشت: مدیران دستگاهای اجرایی باید قبل از ارجاع طرح ها به کارگروه، اطلاعات لازم در خصوص چگونگی تسهیلات، نرخ سود بانکی و سایر وثیقه های بانکی را به متقاضیان ارائه دهند .
 

وی گفت: بسیاری از متقاضیان به دلیل عدم آشنایی با قوانین ضمانت و نرخ سودهای بانکی، از پیگیری طرح خود انصراف می دهند که این امر به معنی اتئلاف وقت و انرژی است.
 

خجسته پور ادامه داد: 129 طرح کارگروه اشتغال خرم آباد برای معرفی به بانکها اماده شده که در صورت همکاری بانکها، تسهیلات این طرح ها توسط هشت بانک عامل پرداخت خواهد شد.
 

وی همچنین با اشاره به تناقض آمار اشتغالزایی خرم آباد طی شش ماهه امسال گفت: این مشکل باید ظرف یک هفته آینده بررسی و برطرف شود.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات