معاون امور عمرانی استاندار لرستان:

لرستان خبر: معاون امور عمرانی استاندار لرستان گفت: هیچ مدیری نباید به صرف عقاید سیاسی مخالف افراد توانمند و فنی را در کار کنار بگذارد، بنابراین انتخاب‏‎ها و انتصاب‏‎ها باید براساس عدالت و توانمندی‏‎ها انجام شود.

لرستان خبر، محمد اصلانی عصر دیروز در جمع مدیران استانی لرستان در خرم‏آباد، اظهار داشت: از این پس پیمانکاران باید در آغاز هر پروژه اظهارنامه و ضمانتنامه کاری خود را به نهادهای مربوط تحویل دهند تا در پایان عملیات با بررسی کار آنها توسط مهندسان و کارشناس‏ها میزان پایبندی به قرارداد، سطح کمی و کیفی هر پیمانکار مشخص شود.

 

وی ادامه داد: بحث آموزش و تربیت نیروهای فنی باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد، بنابراین سازمان فنی و حرفه‏ای به عنوان نهاد مسئول باید با بالا بردن سطح علمی نیروها، سطح کیفی و فنی آنها را نیز بالا ببرد.

 

این مسئول تصریح کرد: همه دستگاه‏ها موظف‏ هستند که در انجام عملیات‏های عمرانی، مصالح مورد نیاز خود را از منابع موجود تأمین کنند تا به رونق صنعت استان لرستان کمک کنند.

 

اصلانی عنوان کرد: تمامی دستور کارهایی که به پیمانکاران داده می‏شود، باید به صورت مکتوب باشد تا در صورت بروز مشکل بتوان از پیمانکار خواستههای برآورده نشده را مطالبه کرد، از این رو هیچ دستور کاری به صورت شفاهی قابل قبول نیست.

 

وی در پایان یادآور شد: واحدهایی که دارای نشان استاندارد هستند، باید مشخص و معرفی شوند تا دیگر واحدها نیز به استاندارد روی آورند و با ایجاد رقابت در این زمینه موجب بالا بردن سطح کیفی واحدها شوند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات