مدیر فرودگاه خرم آباد:

لرستان خبر: مدیر فرودگاه خرم آباد گفت: پرواز خرم آباد - عسلویه و بالعکس بنابر برنامه ریزی های انجام شده، از 22 تا 29 مهرماه جاری و توسط شرکت هواپیمایی تابان برقرار خواهد شد.

لرستان خبر، اسفندیار کیانی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: پرواز خرم آباد - عسلویه یک بار در هفته و روزهای سه شنبه انجام خواهد شد و در صورت استقبال مسافران از این پرواز، رایزنی برای افزایش سورتی این پرواز انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین با اقدامات انجام شده انتظار می رود پرواز عصرروز دوشنبه هواپیمایی ماهان در مسیر تهران ،

خرم آباد و بالعکس نیز به زودی دایر شود.

وی با اشاره به فعالیت شرکتهای هواپیمایی ماهان و تابان در فرودگاه خرم آباد افزود: هم اکنون در هفته 24 پرواز در مسیرهای تهران - خرم آباد ، تهران - مشهد و بالعکس انجام می شود.
 

کیانی همچنین به افزایش 93 درصدی پروازهای این فرودگاه طی شش ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته اشاره کرد و گفت: اعزام و پذیرش مسافر در شش ماهه اول سال 93 نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد چشمگیر 143 درصدی روبرو بوده است.
 

وی با اشاره به جابجایی تعداد 43 هزار و 610 مسافر در شش ماه اول امسال گفت: در شش ماهه نخست سال گذشته 17 هزار و 911 مسافر از این فرودگاه اعزام و پذیرش شدند.
 

وی ادامه داد: در شش ماهه نخست امسال بیش از 214 تن بار همراه مسافر جابجا شده است که این رقم در مقایسه با جابجایی بیش از 78 تن بار در مدت مشابه سال قبل، رشد 173 درصدی را نشان می دهد.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات