ظهر امروز /

لرستان خبر: شهردار بروجرد ظهر امروز در آئین بهره‌برداری از آبنمای صخره‎ای غدیر در انتهای خیابان تختی اظهار کرد: احداث آبنما و نورپردازی آنها یکی از اولویت‌های کاری در راستای زیباسازی شهری است.

لرستان خبر، منوچهر یوسفی خاطرنشان کرد: در احداث این آبنما تلفیقی آب و نور به عنوان دو عنصر مهم در طرح به کار گرفته شده است.

 

این مسئول افزود: آبنمای غدیر به مساحت تقریبی 150 مترمربع و با صرف اعتباری بالغ بر 50 میلیون تومان توسط سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری بروجرد احداث شده است.

 

یوسفی با اشاره به اینکه یکی از زیباترین نورپردازی‌ها در سطح منطقه در این آبنما به کار رفته است، اضافه کرد: غیر از لوازمی نظیر چراغ‌ها، نازل‌ها، لوله و اتصالات، طراحی و اجرای پروژه توسط نیروهای شهرداری بروجرد صورت گرفته است.

 

وی ادامه داد: فوارههای سرخ رنگ به کار رفته در وسط آبنما نمادی خون پاک امام حسین(ع) و دیگر شهدای اسلام و میهن اسلامی است و طراحی سبز بنا نیز گویای سرسبزی انقلاب اسلامی و مردم شهرستان بروجرد است.

 

شهردار بروجرد عنوان کرد: این طرح شامل دو آبنمای جداگانه در بخش‌های فوقانی و تحتانی، آبشار صخره‌ای، نورپردازی آبنما و فضای سبز حاشیه‌ای با طیف رنگ‌های متنوع، نورپردازی معابر توسط چراغ‌های دفنی و نرده‌های تنه درختی است.

 

لازم به ذکر است، در مراسم بهره برداری از آبنمای صخره ای غدیر امام جمعه، اعضاء شورای اسلامی شهر و تنی چند از دیگر مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان بروجرد حضور داشتند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات