به منظور بهبود توسعه اقتصادی میان روسیه و لرستان /

لرستان خبر: هیات تجاری بازاریابی لرستان که به منظور سفر چهار روزه اقتصادی تجاری به روسیه سفر کرده با سفیر ایران در مسکو دیدار و مسایل تسهیل و بهبود روند کسب و کار میان ایران و روسیه را بررسی کرد.

لرستان خبر، هیات 21 نفره تجاری بازاریابی لرستان که توسط اتاق خرم آباد و به ریاست استاندار لرستان و تنی چند از مدیران دولتی استان به منظور سفری چهار روزه عازم روسیه شده است، در اولین برنامه ی خود در ضیافت شام سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو حضور یافت.
 

در این ضیافت هوشنگ بازوند استاندار لرستان با اشاره به باز شدن پنجره های متنوع دیپلماسی در دولت جدید، به تشریح مزیت های لرستان پرداخت و خواستار همکاری و توسعه ی روابط بین دوجانبه میان استان لرستان و بازارهای امکان پذیر و متناسب کشور روسیه گردید.
 

جعفر بدری رییس کل دادگستری لرستان نیز که در این سفر هیات تجاری بازاریابی لرستان را همراهی می کند، تثبیت و بهبود شرایط کسب و کار را یکی از مهم ترین عوامل رشد اقتصادی برشمرد و گفت: قبل از فراهم نمودن زیرساخت ها و در واقع عوامل تسهیل کننده ی فضای کسب و کار نمی توان انتظار رشد اقتصادی داشت.
 

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم آباد نیز با برشمردن مزیت های مختلف لرستان از جمله سنگ، میوه و سبزیجات خواستار فراهم شدن هرچه بیشتر امکان حضور فعالان اقتصادی لرستان در روسیه شد و اظهار داشت: هیات تجاری بازاریابی لرستان ترکیب متنوعی دارد که امیدواریم با توجه به فرصت به دست آمده در روابط ایران و روسیه ، امکان هرچه بیشتر توسعه بازار محصولات تولیدی و خدماتی لرستان و اختصاص سهم بیشتری از بازار بزرگ روسیه فراهم شود.
 

سفیر ایران در روسیه نیز ضمن خوشامد به اعضای هیات تجاری بازاریابی لرستان، از قابلیت ها و مزیت های لرستان ابراز خوشحالی نمود و خواستار حضور فعالانه و قوی صنایع تولیدی و کشاورزی در بازار روسیه شد.
 

مهدی سنایی با اشاره به سیاست های جدید دولت در خصوص توسعه روابط بین الملل گفت: ما به عنوان نمایندگان دولت در روسیه از هیچ کوشش و کمکی دریغ نخواهیم کرد.
 

وی با برشمردن تجارب قبلی و تاکید بر استفاده از آن ها افزود: به فعالان اقتصادی توصیه می کنیم با برداشتن گام های مطمئن و سنجیده برای ایجاد ارتباطات تجاری پایدار تلاش کنند.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات