استاندار لرستان در دیدار با صنعتگران و تولیدکنندگان روسیه:

لرستان خبر: استاندار لرستان در دیدار با رییس شورا و اتحادیه صنعتگران و تولید کنندگان روسیه به خلا صنایع تبدیلی در لرستان در حوزه های مختلف اشاره کرد و گفت: در این زمینه سرمایه گذاران روسی می توانند ورود پیدا کنند و از حمایت های همه جانبه برنامه ریزی شده در این استان بهره مند شوند.

لرستان خبر، هیات تجاری بازاریابی لرستان در سفر چهار روزه خود به روسیه با رییس شورا و اتحادیه صنعتگران و تولید کنندگان این کشور و 'النا ولادمیروونا' نماینده ی دومای روسیه دیدار کرد.

 

در این همایش که محل سالن اجلاس کنفدراسیون صنعتگران و کارفرمایان مسکو برگزار شد، استاندار لرستان با قدردانی از این دعوت و برپایی همایش اظهار داشت: استان لرستان ظرفیت های گوناگون و متنوعی در زمینه های مختلف دارد که می تواند مبنایی برای همکاری های دوجانبه ی مفید باشد.


وی با تشریح اقتصاد رو به رشد لرستان و حضور سرمایه گذاران مختلف داخلی و خارجی جهت بهره مندی از فرصت های بی نظیر اقتصادی در این استان، تصریح کرد: فراهم نمودن امکان میزبانی از سرمایه گذاران روسی از اولویت های کاری جامعه اقتصادی لرستان هم در بخش دولتی و هم بخش خصوصی است.
 

حسین سلاح ورزی رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم آباد نیز با ارائه گزارشی از سیمای اقتصادی و فعالیت های تولیدی و خدماتی لرستان، بنگاه های صنعتی، تولیدی و خدماتی لرستان را آماده ی ارائه محصولات و خدمات به بازار روسیه دانست و گفت: امروز شرایط بسیار خوبی در لرستان وجود دارد و زیرساخت ها و شرایط لازم برای تعاملات اقتصادی دو جانبه فراهم است.
 

گفتنی است اعضای هیات تجاری بازاریابی لرستان به معرفی خود و زمینه ی کاری شان پرداخته و با تغییر در ترکیب جلسه، به مذاکره ی مستقیم و رو در رو با طرف های مرتبط خود در زمینه ی فعالیت های ساختمانی، میوه و سبزیجات، گیاهان دارویی، محصولات کشاورزی ارگانیک، معدنی، ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین و خدمات فنی مهندسی پرداختند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات