معاون استاندار لرستان:

لرستان خبر: معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری لرستان گفت: با توجه به اینکه نیاز امروز جامعه و به ویژه استان لرستان توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است، بنابراین یکی از برنامه‏‎های ما در سطح استان برگزاری همایش بررسی موانع توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در اردیبشهت ماه سال آینده در لرستان است.

لرستان خبر، صیدعلی کورانی‌فرد ظهر امروز در جلسه هماهنگی همایش توسعه در لرستان در خرم‏آباد اظهار داشت: فضای غالب کشور فضای برنامه‏‏ریزی، تلاش و کوشش برای توسعه اقتصادی استانها است و در این خصوص ما باید زمینه را برای این توسعه به ویژه حضور بخش خصوصی در لرستان فراهم کنیم.

 

کورانی‌فرد یادآور شد: اگر استانی از توسعه اقتصادی جا بماند، باید هزینههای زیادی در راستای آن پرداخت کند، این در حالی است که استان لرستان در گذشته از بسیاری از این پیشرفت‏ها و مزیتها در کشور بهرهای نبرده است و به همین علت امروز تاوان آن را پس می‏دهد.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: برای برگزاری هر چه بهتر این همایش در استان لرستان برنامه‏ریزیهای زیادی صورت می‏گیرد و کمیتههای پیشنهادی برای آن کمیته اجرایی، تشریفات و پذیرایی، مالی و بودجه، تبلیغات و روابط عمومی هستند، این در حالی است که در کمیته علمی این همایش کمیته‏های زیر مجموعه کشاورزی و دامپروری، اکوتوریسم، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی، آموزش و پژوهش و فناوری در نظر گرفته شده است.

 

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری لرستان گفت: ما باید به گونهای برنامهریزی کنیم که گستره مخاطبان این همایش بزرگ نخبگان و افراد توانمند استان باشند.

 

کورانی‌فرد متذکر شد: در این همایش رسانههای استان باید حضور پررنگ و فعالی داشته باشند، زیرا رسانهها ظرفیتهای بزرگی برای توسعه لرستان محسوب می‏شوند، این در حالی است که کمیته تبلیغات و رسانه نیز در برنامه این همایش در نظر گرفته شده است.

 

وی بیان داشت: در بحث تامین هزینه این همایش هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد و هماهنگی لازم با استاندار لرستان در این خصوص انجام شده است و امیدواریم این همایش تاثیر زیادی در توسعه این استان داشته باشد.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات