مدیرکل زندانهای لرستان:

لرستان خبر: مدیرکل زندانهای استان لرستان عنوان کرد: در جهت توسعه وضعیت فعلی از محل توزیع اعتبارات استانی، بخشی از این اعتبارات به شهرستان دورود اختصاص یافته که برای توسعه بهداری و بندهای زندانیان ورزشی و آموزشهای فنی و حرفه ای اقدامات خوبی انجام شده است.

لرستان خبر، محمد علی محمدی ظهر امروز در بازدید از زندان شهرستان دورود اظهار کرد: با توجه به محدودیت های اعتباری در حال حاضر برنامه ای برای توسعه زندان دورود نداریم و زندان های استان لرستان در شهر های الیگودرز، بروجرد، دورود و خرم آباد در راستای اهداف سازمانی که رسالت اصلاحی و تربیتی است فعالیت  متنوعی دارند که برای باز گردان زندانی به آغوش جامعه انجام می‌شود.

 

وی افزود: فعالیت‌های اصلاحی و تربیتی  در زمینه کلاسیک فنی و عقیدتی دایر است و با ارتباطاتی که داشته ایم از محل کمک های خاص سوله فرهنگی ورزشی را در دست احداث داریم که بخش از عملیات آن در حال انجام است.

 

عباس قائدرحمت نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس نیز در این بازدید اظهار کرد: هدف از بازدید از زندان دورود آشنائی با مشکلات زندانیان است  تا تلاش خود را برای حل این مشکلات بگذاریم.

 

وی افزود: این زندان از نظر امکانات لازم زندان خوبی است اما باید تلاش بیشتری کنیم تا امکانات بیشتری مهیا کنیم و در بخش قانون گذاری داریم تلاش می‌کنیم که تا جائی امکان دارد در اصلاح قوانین و مقررات به سمتی حرکت کنیم که مجازات‌های جایگزین حبس را در کشور بیشتر بکنیم تا هم به هدف‌هائی که داریم برسیم و هم فشاری را که در زندانها داریم کم کنیم.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات