معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان عنوان کرد

لرستان خبر: معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اعلام اینکه دانشگاه علوم پزشکی علیرغم جذب نیروهای زیاد طی سال‎های گذشته با کمبود نیروی ماهر روبرو است، افزود: متاسفانه این نیروها با عناوین خدماتی جذب ولی امروز سر از جاهای دیگر در آورده‎اند.

لرستان خبر، طهماسب نظری امشب در نشست با خبرنگاران در پلدختر اظهار داشت: خدمات دارویی در استان لرستان به خوبی انجام میشوند، این در حالی است که بیشتر مناطق شهری و روستایی کمترین مشکل را در این زمینه دارند.

 

این مسئول اظهار داشت: 30 درصد نیروهایی که جذب دانشگاه علوم پزشکی تحت عناوین نیروهای خدماتی و اداری در آمدهاند، امروز در پستهای دیگری خدمت میکنند.

 

نظری تصریح کرد: این مشکل امروز به یک معضل تبدیل شده است، به صورتی که آمبولانسهای ما راننده هم ندارند و به محض اینکه بخواهیم، یک نیرو را جابه جا کنیم، صدای خیلیها بلند میشود.

 

وی با بالا بودن آمار مبتلایان تب مالت در پلدختر این تعداد را در شش ماهه امسال نسبت به 12 ماهه سال قبل برابر دانست و خواستار توجه جدی مسئولان در این زمینه شد.

 

نظری درصد سوانح و حوادث در کودکان استان لرستان را در کشور بالا دانست و افزود: حیوان گزیدگی و سوختگی کودکان لرستانی را تهدید میکند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • نقی

    ازنا همه کسانی خدماتن شدن مدیر بیمارستان و واحد ترخیص و نگهبان و منشی ریاست شبکه

نظرات