معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان :

لرستان خبر: معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان با انتقاد از برگزاری جلسات بدون خروجی و بدون نتیجه گفت: از وضعیت ارائه خدمات عمومی در خرم آباد گلایه مندیم و بنابراین لازم است دستگاههای خدمت رسان در مواقع بحرانی آمادگی خود را افزایش دهند.

لرستان خبر، سید سعید شاهرخی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان خرم آباد افزود: شب گذشته به دلیل یک بارندگی ساده در خرم آباد، علاوه بر ایجاد سیلاب ، ترافیک خیابان ها موجب نارضایتی مردم شد.
 

وی با انتقاد از ترافیک و راه بندان شدید در شبانه روز گذشته تصریح کرد: همچنین در این مدت شاهد قطع چندین باره برق بوده ایم که این نوع خدمات دادن در شان مردم خرم آباد نیست.
 

وی تصریح کرد: فلسفه وجودی نظام جمهوری اسلامی تلاش برای خدمت رسانی به مردم است و چنانچه افرادی مسوولیت بپذیرند و عمل نکنند ، بزرگترین خیانت به مردم را انجام داده اند.
 

شاهرخی همچنین اضافه کرد: مسائل پیش آمده در ناحیه 3 شهری خرم آباد به هیچ عنوان قابل فبول نیست و بدون شک مردم قضاوت مثبتی نسبت به این اتفاقات ندارند.
 

وی ادامه داد: توسعه نیافتگی و بیکاری مشکل اصلی لرستان است که با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید رفع این مشکلات در دستور کار مدیریت اجرایی استان قرار گرفته است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات