استاندار لرستان:

لرستان خبر: استاندار لرستان گفت: وام هایی با بهره بانکی 27 درصد و بعضا بیشتر منطقی نیست بویژه در لرستان و با وجود بیکاری بالا، این گونه وام ها گرهی را بازنخواهد کرد.

لرستان خبر، هوشنگ بازوند دیشب در حاشیه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری لرستان در شهرستان بروجرد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بانک‌ها نحوه تعیین سود بانکی و میزان نهایی آن را در اختیار وام گیرنده قرار دهند تا وام‌گیرنده پیش از اقدام و برای جلوگیری از تبعات منفی بعدی، شرایط را سنجیده و به درستی تصمیم‌گیری کند.

 

وی خاطرنشان کرد: بانک‌های عامل در اعطای تسهیلات و بهره بانکی خود تجدیدنظر کنند، چراکه با توجه به نرخ بالای بیکاری در استان، چنانچه این روند ادامه یابد، مشکلات برطرف نخواهند شد. این امر نه تنها به نفع مردم نبوده بلکه مانع جذب سرمایه گذار بخش خصوصی نیز خواهد بود.

 

وی تصریح کرد: بانک‌ها موظفند افرادی را که تمایل به دریافت تسهیلات ندارند به دبیرخانه کارگروه اشتغال عودت دهند، تا طرح‌های دیگری جایگزین آنها شده و روند اعطای تسهیلات تسریع شود.

 

استاندار لرستان با اشاره به تصویب 9 طرح از مجموع 48 طرح در بروجرد تاکید کرد: این امر در بروجرد به عنوان دومین شهر پر جمعیت استان رضایت بخش نیست و این رویه کمکی به حل مشکل اشتغال‌زایی استان نمی‌کند.

 

بازوند در ادامه از بانک‌های عامل خواست در دریافت تسهیلات با اغماض و مساعدت با مشتریان برخورد کنند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات