استاندار لرستان :

لرستان خبر: استاندار لرستان در دیدار با سفیر اتریش گفت: کشور اتریش می تواند با استفاده از این پتانسیل ها در لرستان و استفاده از هنرمندان لرستانی در اتریش علاوه بر انتقال فرهنگ غنی لرستان به مردم خود، سرمایه گذاری مطمئنی در این بخش داشته باشد.

لرستان خبر، هوشنگ بازوند صبح امروز در دیدار با فریدریش اشتیفت سفیر اتریش بیان کرد: استان لرستان با توجه به دارا بودن منابع و پتانسیل بالا، آماده همکاری در زمینه‌های مختلف با کشور اتریش است.

 

وی گفت: دانشگاه لرستان می تواند در زمینه علمی راهگشای همکاری دو کشور ایران و اتریش باشد چرا که با داشتن 70 رشته در مقاطع بالایی چون دکترا یک دانشگاه معتبر محسوب می‌شود.

 

بازوند تصریح کرد: با توجه به حجم مبادلات بین ایران و اتریش، ایران بازار خوبی برای این کشور محسوب می‌شود که بسیاری از اقلام مبادلاتی در استان لرستان وجود دارد که این امر می‌تواند زمینه‌ساز حضور سرمایه‌گذاران اتریشی در بازار ایران و لرستان باشد.

 

وی عنوان کرد: استان لرستان از نظر جاذبه طبیعی و 2500 اثر تاریخی جزء سه استان برتر کشور در بحث ژئوتوریسم است و قطب هنرمندان ایران محسوب می شود.

 

استاندار لرستان گفت: ‌استان لرستان پایتخت ژئوتوریسم در کشور و دارای ژئوسایت‌های علمی است که بزرگترین لغزش دنیا در لرستان رخ داده است.

 

بازوند اظهار کرد: استان لرستان موقعیت ویژه‌ای در بحث سرمایه‌گذاری دارد و سرمایه‌گذاران می‌توانند در بخش‌های مختلف نظیر توریسم، نفت و گاز، کشاورزی، معادن، و ... سرمایه‌گذاری کنند.

 

فریدریش اشتیفت سفیر اتریش صبح امروز به مدت دو روز به استان لرستان سفر کرده است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات