عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

لرستان خبر: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: دولت در زمینه اشتغال باید نقش تسهیل کننده داشته باشد و زیر ساخت ها را آماده نماید چراکه 4 و نیم میلیون نفر دانشجوی مشغول به تحصیل داریم و سالانه یک میلیون فارغ التحصیل شده و جویاری کار هستند.

به گزارش لرستان خبر، عباس قائدرحمت شامگاه پنچشنبه در مراسم افتتاح نخستین مزرعه مرکب کشور در شهرستان دورود اظهارکرد: در حال حاضر 3 میلیون بیکار در کشور داریم که باید برای رفع بیکاری به صورت جهادی و انقلابی عمل کنیم و برای رفع بیکاری باید ستاد بیکاری تشکیل دهیم.

 

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ضمن تأکید بر اینکه همه باید در زمینه اشتغال همیاری کنند، افزود: ایجاد شغل به عهده دولت است ولی همه مردم ایران باید در این زمینه احساس مسئولیت کرده و دولت را در ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری کمک کنند.

 

وی به ارتباط مستقیم بیکاری ب رشد اقتصادی اشاره و تصریح کرد: دولت در زمینه اشتغال باید نقش تسهیل کننده داشته باشد و زیر ساخت ها را آماده نماید چراکه 4 و نیم میلیون نفر دانشجوی مشغول به تحصیل داریم و سالانه یک میلیون فارغ التحصیل شده و جویاری کار هستند.

نماینده مردم دورود و ازنا  در مجلس بیان کرد: ما در حال حاضر رکود تورمی داریم که بر اساس آمار های موجود تورم مهار شده و نسبت به سالهای گذشته کاهش یافته است و در حال خارج شدن از رکود هستیم که بیمه شده 400 تا 500 هزار نفرجدید در سال جاری نشانه خوبی در این زمینه است

 

وی با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال های جدید و حفظ اشتغال های موجود وظیفه دولت است، افزود: متاسفانه بسیاری از شغل های موجود ازدست رفته است و افراد زیادی بیکار شده اند.

 

وی خاطرنشان کرد: باید در مقوله خروج از رکود علاوه بر آمار اشتغال های جدید به آمار شغلهای از دست رفته نیز توجه کرد و تا پایان کار این دولت باید 7 میلیون اشتغال جدید ایجاد شود.

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات