مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان :

لرستان خبر: مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: با توجه به بالا بودن بیکاری در لرستان، شناسایی و اخراج اتباع بیگانه غیرمجاز از محیط های کاری استان در دستور کار بازرسان این اداره کل قرار گرفت.

به گزارش لرستان خبر، علی آشتاب روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به بالا بودن بیکاری در لرستان، شناسایی و اخراج اتباع بیگانه غیرمجاز از محیط های کاری استان در دستور کار بازرسان این اداره کل قرار گرفت.
 

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان عنوان کرد: در 7 ماه گذشته با بازرسی های انجام شده از 600 واحد کارگری و تولیدی استان، اتباع خارجی این واحدها شناسایی و 7 کارفرمای متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.


وی ضمن تأکید بر لزوم ساماندهی اشتغال اتباع خارجی در استان، افزود: 220 نفر از هم استانی های جویای کار با شناسایی اتباع خارجی غیرمجاز جایگزین شدند.
 

آشتاب خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع ساماندهی اشتغال اتباع خارجی، خروج اتباع بیگانه از محط اشتغال زایی در استان به معنی تحویل فرصت های شغلی به جوانان بومی استان و جویای کار است.

 
وی به مشاغل تعریف شده برای اتباع خارجی اشاره و بیان کرد: برای ساماندهی اتباع خارجی و تحت نظارت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی شغل هایی برای اتباع خارجی تعریف شده تا در آن مشغول باشند و تعداد سه فقره پروانه کار جدید صادر و پروانه کار 4 نفر از اتباع خارجی نیز تمدید شده است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات